انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

امروزه مناطق کردنشین ایران در اوج امنیت و آرامش کامل است

عده‌ای از منافقان داخلی با همدستی بیگانگان خیلی تلاش کردند که اکراد و مردم منطقه را ضد انقلاب جلوه بدهند، اما این مردم ثابت کردند که این‌طور نیست.

امروزه مناطق کردنشین ایران در اوج امنیت و آرامش کامل است

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :مردم منطقه کردستان بسیار ولایتمدار، شهیدپرور و حامی و پشتیبان نظام و وفادار به انقلاب هستند در آخرین انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی حضور این مردم به ۸۲ درصد رسیده و یا اینکه راهپیمایی های مختلف و استقبال مردم کُرد از رئیس جمهور ایران اسلامی همه نشان از رضایتمندی مردم کُرد است.

این همه پارامترهای مختلف در اوج نا امنی و بی ثباتی خاورمیانه  خودش دارای پیام‌های خیلی مهمی است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران،حضرت امام خمینی(ره) بهترین تعبیر و توصیف را برای این مردم برگزید وقتی که عشایر را ذخایر انقلاب نامید و بحق مردم در شرایط فعلی بهترین یار و یاور سپاه و بسیج در منطقه هستند و می‌شود در مواقع لازم روی عشایر حساب جداگانه‌ای باز کرد.

منطقه کردستان ساختار فرهنگی و سیاسی مهمی دارد. در این منطقه لازم است علاوه بر تأمین امنیت لازم در مرزها، در بحث فرهنگی هم فعال باشیم تا بتوانیم رویکرد مثبت مردم به نظام و انقلاب را از نظر فکری و روحی و معنوی تقویت کنیم. تهدید در این منطقه تهدید توأمان سخت و نرم است.

یعنی در مواقعی بوده که ما هم در مرزها با اشرار و گروه‌های معاند مسلح درگیر بوده‌ایم و نیز باید افکار عمومی را در مقابل سیل تبلیغات ماهواره‌ای ضدانقلاب روشن می‌کردیم.

دشمن هم عمده هدفش این است که از نظر فکری و فرهنگی و با تبلیغات نادرست مردم را به نظام بدبین کند و البته ماهم در قالب برنامه‌های بسیج و برخی دیگر از برنامه‌های شهرستانی در مقابل این حرکت‌ها ایستاده‌ایم و فهم و درک و شعور بالای مردم کرد به همراه بصیرت و آگاهی‌شان هیچ وقت اجازه موفقیت را در تبلیغات به دشمنان نمی‌دهد و صدالبته مردم قدردان خدمات نظام هستند و بین مردم منطقه و نظام اعتماد متقابل در همه زمینه‌ها حاکم شده و به عینه مشهود است.

ارزیابی نقش شهدای عشایر کرد مخصوصاً پیشمرگان کرد مسلمان در تأمین امنیت و ثبات کردستان
مقام معظم رهبری توجه خاصی به تجلیل از مقام و منزلت پیشمرگان کرد مسلمان دارند.

می‌دانید امنیت در منطقه ما بومی‌سازی شده است. یعنی اینکه اگر اتفاقی افتاد در مرحله اول این خود مردم ساکن در منطقه و بسیجیان کرد هستند که در صف اول جهاد علیه دشمن قرار می‌گیرند و این داوطلبی برای دفاع از مرز و بوم یک امر مهم و مبارکی است.

مردم کرد همواره همراه شهدا بوده و هستند و این حضور مردم کرد در صحنه دو پیام مهم داشت؛ پیام اول به تعداد معدودی از افراد منحرف است که از بیگانگان تبعیت نکنند و پشتیبان نظام و انقلاب و همراه مردم کرد باشند و پیام دوم به رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا بود که مردم بیدار کرد در صحنه هستند و دفاع از حریم ولایت را تا پای جان ادامه خواهند داد.

پیام های سفرمقام معظم رهبری به استان کردستان

یک پیام به مسئولان مختلف کشور بود که کردستان به عنوان دژ مستحکم انقلاب باید مورد اهتمام و توجه آنها باشد و مباحثی مانند توسعه امنیت پایدار و محرومیت‌زدایی و مسائل معیشتی مردم باید با دقت نظر مورد پیگیری قرار بگیرد. پیام دوم به خود مردم کرد بود که تا چه اندازه‌ای مورد لطف و عنایت رهبر مسلمین جهان قرار دارند.

پیام سوم این بود که همیشه باید وحدت شیعه و سنی در کشور و مخصوصاً در این مناطق حاکم باشد.

پیام آخر هم این بود که حضور رهبری در یک منطقه که در افکار عمومی از نظر تاریخی به عنوان یک منطقه غیرامن شناخته شده بود این موضوع را ثابت کرد که امروزه کردستان در اوج امنیت و آرامش است و این را مدیون خون شهیدان هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.