انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

دست یاری «پ ک ک» بسوی سایر احزاب کردستان

«پ ک ک » بمنظور رهایی از فروپاشی دست یاری بسوی همه احزاب کُردستان دراز نموده است،احزابی را که تا به دیروز از نگاه« پ ک ک »ناکارآمد و واپسگرا بوده انددست یاری «پ ک ک» بسوی سایر احزاب کردستان

به گزارش انجمن بی تاوان :گروه تروریستی پ ک ک دست یاری بسوی همه احزاب کردستان چه مخالف و چه موافق دراز نموده و بدنبال تشکیل کنگره ملی کردستان است.

تدوام حملات روز افزون دولت ترکیه  بر گروه تروریستی پ ک ک ،این گروه را در مسیر متلاشی شدن قرار داده است.

شورای رهبریت پ ک ک طی فراخوانی از همه احزاب کردستان خواسته برای تشکیل کنگره ملی کردستان گام برداشته تا مشکلات کردها را بزودی حل و فصل نمایند.

پ ک ک در شرایطی از همه احزاب برای تشکیل کنگره ملی کردستان بیانیه صادر می نماید که  چند وقت قبل هیچ یک از احزاب را قبول نداشته و آنها را حزبی کلاسیک و بی ارده می نامید و مدعی بود «پ ک ک» تنها نماینده مشروع و قانونی کردهاست و مبارزات پ ک ک را مدرن و دارای برنامه منسجم می خواند.

طولانی شدن جنگ پ ک ک با ارتش ترکیه و همچنین اعزام نیروی نظامی به کردستان عراق و سوریه توان ادامه حیات و بقاء را از پ ک ک ساقط کرده است. پ ک ک برای رهایی از فروپاشی به ناچار دست گدایی بسوی احزابی دارز نموده که تا به دیروز آنان را حزب کلاسیک و بی تحرک می نامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.