انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

پ ک ک:هیچ کسی حق ندارد برای اوجالان خودسوزی کند

مراد کاریلان خودسوزی کردها در حمایت از اوجالان را باطل خوانده و اعلام کرد امروزه از این سیاست گذر کرده ایم و برای آزادی اوجالان هر کسی چنین اقدامی نماید از دیدگاه ما شهید تلقی نخواهد شد.

پ ک ک:هیچ کسی حق ندارد برای اوجالان خودسوزی کند

به گزارش انجمن بی تاوان ،مراد کارییلان فرمانده نیروهای نظامی پ ک ک در مصاحبه با شبکه استرک تی وی ، به مناسبت ۱۵ فوریه سالروز دستگیری اوجالان باردیگر سیاست های دولت ترکیه را توطئه بین الملی اعلام کرد.
مراد کارییلان در این مصاحبه به موضوع جدیدی اشاره داشته و گفت: “دیگر هیچ کسی حق ندارد برای محکوم کردن توطئه بین الملی علیه اوجالان ،خود را آتش زند و هرکس چنین اقدامی نماید ما وی را بعنوان شهید تلقی نخواهیم کرد ”
ناگفته نماند ،پ ک ک در حرکتی تبلیغی ، افراد مبتلا به بیماری های روحی و روانی را وادار می نمود تا اقدام به خودسوزی کنند ، و این خودسوزی را فدایی در راه آرمان های اوجالان و برای آزادی اوجالان تبلیغ می کرد.
اکنون مراد کاریلان در مصاحبه اخیر خود این حرکت را باطل خوانده و اظهار داشت :”امروزه از این سیاست گذر کرده ایم و برای آزادی اوجالان باید سازماندهی و آموزش های لازم را ببینم”
از سخنان مراد کاریلان می تواند به دو نکته قابل ملموس و مشهود دست یافت ، اول اینکه پ ک ک تاریخ مصرف اوجالان را تمام شده فرض می نماید چرا که در ۱۹ سپری شده از دستگیری اوجالان نتوانست نتیجه ای مقبول از مبارزات خود بدست آورد. شخص مراد کاریلان در سال ۲۰۱۳ گفته بود که امسال سال آزادی رهبر آپوست و اکنون سه سال از آن تاریخ سپری شده است.
دوم اینکه پ ک ک در سال گذشته عملیات های انتحاری در شهرهای ترکیه را سر فصل مبارزات خود قرار داده و به احتمال یقین افراد مبتلا به بیمارهای روحی و روانی را در عملیات های انتحاری سازماندهی خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.