انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

سپاه پاسداران مواضع تروریست ها در اقلیم کردستان را توپ باران کرد

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران مواضع تروریست ها ی دمکرات در اقلیم کردستان عراق را توپ باران کرد

سپاه پاسداران مواضع  تروریست ها در اقلیم کردستان را توپ باران کرد

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : سپاه پاسداران ایران از صبح روز پنج‌شنبه ۲۱ مرداد ماه سالجاری ، بار دیگر ارتفاعات «بربزین» میان اقلیم کردستان عراق و مرز جمهوری اسلامی  ایران را «توپ باران» کرده است.

مناطق «بربزین» از مناطق حفاظتی  تروریست های پژاک بوده و عناصر مسلح گروه در آنان مناطق مستقر بودند.

عناصر پ ک ک و پژاک  مدتی است که این مناطق را ترک کرده  و پیشمرگ های  حزب منحله دمکرات  در آن مناطق جایگزین شده بوده اند.

سپاه پاسداران ایران، چندی قبل نیز مناطق مرزی اقلیم کردستان  عراق که تروریست های دمکرات  حضور داشتند ، هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داده بود. آن هنگام سپاه پاسداران مناطق «بربزین»، «دولی آلان»، «کونه‌ره» و «سیدکان» واقع در اقلیم کردستان عراق و مرز جمهوری اسلامی ایران را هدف حمله توپخانه‌ خود قرار داده بود.

حزب منحله دمکرات با برنامه های سازمان یافته عربستان و اسرائیل در سالجاری چندین  بار به خاک ایران تجاوز کرده و بدنبال اختشاش و نا امنی در مناطق کردنشین ایران است.

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به برنامه های تروریستی دشمنان انقلاب که از این احزاب استفاده ابزاری می کنند  تصمیم به نابودی حزب دمکرات گرفته و حملات توپخانه سپاه در همین راستا می باشد.


عبداالله اوجالان ابزار تفکر کمونیست/ تفکرات اوجالان عامل ناکامی و شکست پ ک ک در ۴۰ سال

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :پ ک ک در دهه ۱۹۷۰میلادی با وجود جنگ سرد در جهان میان دو قطب از جمله امپریالیزم و سوسیالیزم در دنیا تاسیس شد.

عبداالله اوجالان ابزار تفکر کمونیست/ تفکرات اوجالان عامل ناکامی و شکست پ ک ک در ۴۰ سال

دو قطبی بودن دنیا در این دهه تا ثیر بسزایی در شکل گیری جنبشها داشت و بخصوص در خاورمیانه بشدت تحت تاثیر تفکرات سوسیالیزم قرار گرفت.
برای بسیاری از گروهها تفکرات مارکسیزم راهی برای رهایی تلقی شد و ذاتا جنبشهایی که بدور از تفکرات مارکسیزم و طبق حقیقت ایده جامعه گام برداشتند موفق شدند اما گروههایی که با تفکرات مارکسیزم حرکت کردند شکست خوردند و بخصوص این ایده در کردستان برای مردم ضرری زیاد به بارآورد .
عبدالله اوجالان سرکرده تروریستی پ ک ک ، در سالهای اول دانشگاه با کتابهای مارکسس آشنا شده و چنین اظهار کرد “حضرت محمد ص باخت و مارکسس پیروز شد ” حال اینکه اوجالان در زمان ابتدایی و راهنمایی قران را خوانده بود و حتی پیش ماموستاها اموزش قران  دید ه است .
کسی که تفکر مارکسس را قبول و اطاعت کند به این معنی است که وی در انحراف است و عقیده وی تغییر کرده وهمچنین معیارهای اخلاقی و رفتاری واحساس گناه به دیگران و رحم و وجدان …هم را از دست می دهد زیرا مارکسس می گوید که “دین افیون است “
اوجالان تنها ابزار تفکر مارکس شده و به نحوی مجری عملیاتی اتوپیای مارکس در خاورمیانه با رهبری در پ ک ک گردید،  و به کلی  دین و عقاید دینی را ترد ، و بدون معیار دینی حرکت کرد.

مارکسس برای فرقه پ ک ک تبدیل به خدای جدید شده  و از وی تبعیت می کردند ، ذاتا کسی که فاقد معیارهای دینی و مذهبی در زندگی باشد به مرور زمان به دیکتاتور و ظالم تبدیل می شود.

عبدالله اوجالان با پیروی از مکتب مارکسیزیم در این مقطع از تاریخ  تبدیل به رهبری دیکتاتور و ظالم شد…
تا سال ۱۹۹۹میلادی اوجالان بادین هیچ ارتباطی نداشته ولی پس از دستگیری با تغییر رویکرد در سیاست های پ ک ک بدنبال  چگونگی جذب گرایش های دینی بود و تا کنون پ ک ک  نتواسته اشتباه گذشته خود را تلافی کند
وهدفش تغییر در بافت جامعه کردستان بود و از متد زور و خشونت بی حد و مرز در برابر مردم استفاده کرد و صدها خانواده را قتل عام کرد و باز هم جامعه تسلیم خواسته های پ ک ک نشد واوجالان از سال ۱۹۹۹م به بعد با یک تاکتیک سیاسی طوری وانمود کرد که بدون همراهی دیگر تفکرات و بخصوص عقاید اسلامی ادامه دادن ممکن نیست و به همین سبب با  صدور بیانیه های گوناگون در ایام مقدس از جمله عید فطر و عید قربان و …. بدنبال فریب افکار عمومی بود.
عملا  بزرگترین شکست پ ک ک در جامعه کُردی ناشی از ایدئولوژی و تفکرات منسوخ اوجالان بود .

تفکرات سوسیالیزم و مارکسیزم متضاد اندیشه های اسلامی است زیرا جامعه ای که قرنها با اندیشه اسلامی رشد و پیشرفت کرده است محال است که با تفکرات مارکسیزم اداره شود ، با وجود چنین شرایطی  پ ک ک به حدی از تفکرات مارکسیزم تحت تا ثیرقرار گرفته بود که مانند انسانها سرخوش مست شده بود و با این باور که می تواند حافظه یک جامعه را با زور و رعب و ترس عوض کند و هیچ موقعی هم از درجه شدت و خشونت در برابر مردم کرد نکاست بلکه خون بسیاری از انسانها ریخته شد و تا به امروز هم بیشترین تلفات چنگ پ ک ک همین کردها هستند.
پ ک ک و پزاک با دادن بیانیه ها گوناگون به مناسبت ایام مبارک ومذهبی جند هدف دارد :
-به دنبال تلافی کردن اشتباهات گذشته نسبت به دین است
-جذب پتانسییل های دینی و مذهبی در راستای اهداف گروهکی است وباین عملکرد نشان دادن خود به عنوان یک جنبش دمکرات خواه
-کاستن نگرش تروریستی که در گذشته متحمل شده بود و می خواهد با سیاست بر دین این نگرشها را از بین ببرد
-ایجاد جایگاهی جدید در قشرهای مختلف جامعه
به طور کلی پ ک ک تنها به دنبال سوء استفاده از دین هستند ، و چرا که هر کسی که به دین و مذهب پایبند باشند دست به قتل انسانهای بی گناه نمی زند ، فرزندان مردم را بدون اجازه و رضایت  والدین به عضویت فرقه در نمی آورد  و کودکان را بی سرپرست یتم نمی گذارند و امنیت مردم را بر هم نمی زنند .

امروزه پ ک ک و پزاک در کارنامه سیاه خود مسئول  اکثریت قتل ها در کردستان می باشد.

صدور بیانیه ها در مناسبت های دینی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته تا با این حیله و نیرنگ افکار عمومی را فریب دهد. عملکرد و رفتار پ ک ک با ادعای آنان کاملا در تناقض می باشد و هیچ گونه میعارهای اسلامی در رفتار آنها دیده نمی شود بعنوان مثال  می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

چرا پ ک ک و پژاک مسجد ها را به سنگر تبدیل کرده اند و این اماکن ها را ویران ؟ حال اینکه اگر پ ک ک پایبند دین است چرا در مسجدها جنگ می کند و انها را تخریب می کند ؟
چرا کتابهای دینی در پ ک و پژاک تدریس نمی شود ؟ آیا واقعا در پ ک ک و پزاک کتاب دینی هست؟
آیا  تا بحال مشاهده شده است که اغاز یک جلسه و یا یک برنامه تلویزیون بنام خدا شروع شود ؟
ایا تابحال مشاهده شده است که پ ک ک و پز اک کسی را ببخشد ؟زیرا کسی دستگیر شود دیگر بر نمی گردد .

نتیجه گیری می شود پ ک ک و پژاک به گروه کمونیستی بوده و عناصر آنان افرادی لایک، که به خدا اعتقاد نداشته  و خونریزی و خشونت در گوشت و استخوان آنان رخنه کرده است.

رفتار مداخله جویانه پ ک ک در مناطق کردنشین ایران

صالح مسلم سرگرده تروریستی (PYD) شاخه سوری پ ک ک ، از مجریان سیاست های امریکا و اسرائیل ، بدنبال ناامنی و خونریزی در مناطق کردنشین ایران می باشد ،همان گونه که سایر مناطق کردنشین خاورمیانه را به آتش و خون کشیده اند.

رفتار مداخله جویانه پ ک ک در مناطق کردنشین ایران

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بی ثباتی و جنگ در مناطق کردنشین سوریه ،ترکیه و عراق ناشی از رفتارهای مداخله جویانه پ ک ک نشات می گیرد.
صالح مسلم رئیس مشترک حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) شاخه سوری پ ک ک در اظهاراتی مداخله جویانه فعالیت و تحرکات تروریستی احزاب کُردی در خاک جمهوری اسلامی ایران را مشروع و قانونی خوانده است.
صالح مسلم از تروریست های حمایتی امریکا و اسرائیل با ظهور داعش در مناطق کردنشین سوریه مجری سناریوی ائتلاف ضد داعش در مناطق کردنشین سوریه شده و مبارزه با دعش این گروه تروریستی را تبدیل به چهره بین الملی نموده است.
حمایت های لچستیکی و سیاسی امریکا از حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) بر بی ثباتی منطقه خاورمیانه افزوده است.
گروه های تکفیری افراطی داعش،النصره و احزاب کردی نظیر پ ک ک و زیر شاخه های آن همگی زیر چتر حمایتی کشور امریکا و اسرائیل بوده و از عاملان جنگ و خونریزی در منطقه خاورمیانه به شمار می آیند و مبارزه تروریست ها با یکدیگر سناریوی امریکا و کشورهای غربی می باشد تا سلاح های خود را به این گروه ها فروخته و منابع نفتی خاورمیانه را تاراج نماید.
به لطف و عنایت خدواند و با وجود رهبری مقتدر و دانا و مهم تر از همه بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی آرامش و امنیت در کشور مان پا برجا بوده و بیگانه کان نتوانستند سلب امنیت و آرامش میهن عزیزمان شوند.
اظهارات مداخله جویانه صالح مسلم کاملا مشهود و ملموس می باشد که این سرگرده تروریستی سیاست های امریکا را بیان می نماید تا کشور ایران را همانند همسایگان خود در منطقه وارد آتش و خونریزی نماید.

آیا عبدالله اوجالان در کودتای نافرجام ترکیه به قتل رسیده است؟

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : پس از کودتای نافرجام در ترکیه اخبار ضد و نقیض از زنده بودن عبدالله اوجالان رهبر زندانی پ ک ک به گوش می رسد.

آیا عبدالله اوجالان در کودتای نافرجام ترکیه به قتل رسیده است؟

رسانه های ترکیه مدعی شده اند، طبق اعترافات فرماندهان بازداشت شده کودتا، قرار بوده که کودتاچیان با حمله به زندان امرالی عبدالله اوجالان رهبر کردهای ترکیه را به قتل برسانند!
در تحقیقات صورت گرفته و بازجویی های انجام شده از ۱۲ سرهنگ دستگیر شده در ارتباط با کودتا قرار بود نظامیان وابسته به کودتا از ساحل “زیتون بورنی” استانبول به همراه تجهیزات کامل نظامی با کشتی به جزیره امرالی منتقل شوند. در همین راستا ریاست پلیس ترکیه دستور اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در جزیره امرالی و همچنین حفاظت از جان نمایندگان حزب دموکراتیک خلق ها را به تمام مراکز پلیس ترکیه ابلاغ کرده است.
اکنون عدم ملاقات بستگان اوجالان و یا وکلای وی اذهان عمومی را تشویش نموده و زنده بودن اوجالان را به چالشی مهم در مناطق کردنشین ترکیه به ویژه گروه تروریستی پ ک ک تبدیل کرده است.
شرایط بحران زده در کشور ترکیه هم اکنون همسو با منافع گروه تروریستی پ ک ک شده ،و موضوع احتمالی قتل اوجالان بهانه ای برای گروه تروریستی شده تا  فعالیت های  تبلیغی گروه در سطح جوامع ببین الملی  را گسترش دهد.
جمیل بایک رئیس شورای رهبری پ ک ک در مصاحبه با شبکه مد نوچه درباره اظهارات وزیر دادگستری ترکیه که مدعی شده حال عبدالله اوجالان خوب است اذعان داشت:”البته که وزیر دادگستری اینگونه خواهد گفت اما قرار نیست کسی فریب بخورد .اوجالان با مخاطرات جدی روبروست و ما مصرانه پیگیر وضعیت وی هستیم”
تکذیب خبر وزیر دادگستری مبنی بر زنده بودن اوجالان از سوی جمیل بایک کاملا مشهود و ملموس است که قتل اوجالان بیشتر به نفع گروه بوده تا زنده بودن اوجالان؟

جمیل بایک همچنین با هشدار جدی اعلام نموده ،در صورت قتل عبدالله اوجالان ما جنگ را به صورت رادیکالی به تمام نقاط ترکیه خواهیم کشاند و این جنگ هیچ وقت خاتمه ای نخواهد داشت .

اکنون چرا دولتمردان ترکیه اجازه ملاقات و یا حتی تماس تلفنی با اوجالان را نمی دهند سوالی است که در آینده می تواند اتفاقات بزرگی در تاریخ کشور ترکیه رقم بزند.

پژاک و تفرقه گرایی در جامعه کُردی ایران

نجمن بی تاوان آذربایجان غربی: گروه تروریتسی پژاک با سوءاستفاده از بحران های اجتماعی و هر گونه خلع و کم و کاستی در جامعه ،با موضع گیری بی اساس خودنمایی می کند، این رفتار پژاک به مثابه میکروب های هستند که در محیط های آلوده رشد و تکثیر می شوند.

پژاک و تفرقه گرایی در جامعه کُردی ایران

پژاک سیزدهمین سال خود را سپری می نماید، ولی تا کنون نتوانست در میان کُردها از مقبولیت و مشروعیت قاونی برخوردار شود.پژاک در سال های اولیه تاسیس حزب ،حملات نظامی و تحرکات تروریستی بسیاری بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرد و با این تفکر  که به این شکل  می تواند درمیان کردهای جامعه ایرانی از محبوبیت بسزایی برخوردار شود ، ولی کردها ایرانی این رفتار خشونت آمیز پژاک را بر نتافته و با واکنش جدی از سوی جامعه کُردی ایران روبه رو شد.

پژاک پس از ناکامی در عرصه نظامی با تغییر رویکرد و استراتژی تصمیم گرفت در عرصه سیاسی فعالیت نماید. هر چند ناکامی های بسیاری در عرصه سیاست را نیز تجربه کرد ولی هم اکنون به فعالیت های بی خردانه ای خود در این عرصه ادامه می دهد.

تفرقه گرایی از پارامترهای سیاسی پژاک محسوب می گردد، پژاک با نگرش تفرقه گرایی خود در جامعه کُردی ایران  اعلام می کند :”  هر کردی که به این این نظام وفادار باشد اعم از بسیج و سپاه و کارمند ومعلم دکتر ومهندس …جاش و مزدور بوده! ؟ و گاهی مردم را تهدید  و حتی  در برخی از موارد انان را به قتل می رساند …

پژاک بدون آگاهی و بینش از شرایط اجتماعی کردهای ایران در کوه های قندیل سیاست های خود را تدوین می نماید و چون سیاستگذاری گروه بدون آگاهی و بینش می باشد با شکست و ناکامی مواجه می شود.

یکی از شاخص ترین سیاستهای pjak تفرقه اندازی و بدبین کردن کُردها  نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران است ، تا  از آب گل الود ماهی بگیرد ، بر همین اساس  با بکارگیری ترفندی  کردهای شاغل در ارکان های دولتی و نظامی را تخریب و آنان را دشمن  کُردها معرفی می کند. و آنان را با کلمات مانند چاش ، مزدور،خودفروش  و خائن  …وصف می کنند اما این کلمات در ایران و بخصوص در میان کردها مفهومی  و معنایی ندارد  و اساسا در جامعه ما پوچ و واهی هستند ،و وصف دادن این کلمات به کردها ی ایران نشانه عدم شناخت و آگاهی  از جامعه ایران بوده   یک سیاست تقلیدی  بجا مانده از زمان صدام حسین می باشد

در ایران و بخصوص در شمال غرب کشور” سپاه بدون کردها،و کردها بدون سپاه “معنایی ندارد زیرا سپاه و بسیج دو نهادی هسستند که اکثر کردها در ان مشارکت دارند و ان هم با اراده ازادشان نه مانند pjak که بازور بچه های را از خانواده جدا و به عضویت گروه در آورند .

سپاه و بسیج دو نهادی هستند که اکثر کردها در آن به خدمت وحراست از زندگی ، آینده و جامعه مشغول هستند.  جدا گرفتن کردها از سپاه و بسیج کاری غیر ممکن و ناباورانه است . اگر امروزه ما می گوییم که سیاست pjakبر اب افتاد همان حاصل فعالیتها مردم کرد در منطقه بود وبه همین سبب دشمنی pjakبا مردم کرد در منطقه قابل فهم است زیرا اگر گروهک دیگر همانند سابق توان  نفوذ در بنیان خانواده های کُرد را ندارد و با جوسازی و تفرقه افکنی علیه برخی از کردهای شاغل در ارکان های دولتی و نظامی قصد دارد در جامعه کُرد نفوذ نماید.