انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

عضوء سابق پژاک: تشکیل خانواده اولین زنجیر بردگی است

http://bitawan.com/عضوء-سابق-پژاک-ت…انواده-اولین-زنج.html 


انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: بختیار میرزایی از اعضای سابق گروهک تروریستی پژاک پس از جدایی از فرقه سیاست های پشت پرده ی گروهک را چنین افشا نمود.

عضوء سابق پژاک:  تشکیل خانواده اولین زنجیر بردگی است

میرزائی می گوید: ” خانواده در اجتماع کانون مقدس بوده و از هر لحاظ قابل احترام و جایگاهی برتری برای هر فرد در جامعه دارد ولی از منظر ایدئولوژیک و دیدگاه پژاک تشکیل خانواده اولین زنجیر بردگی است، چرا که پژاک به منظور آمادسازی فرد برای تحرکات و عملیات های خشونت آمیز تروریستی ، احساسات و عواطف خانوادگی را مانع بزرگ در این راه می داند و همچنین کانون های گرم خانواده نیز از عوامل اصلی در عدم عضویت به فرقه محسوب می گردد.”
بختیار میرزایی در پاسخ به این سوال چه افرادی زمینه عضویت در پژاک را دارند؟ می گوید: افرادی را که به عضویت پژاک در می آیند به سه دسته تقسیم می شوند ، گروه اول معتادان ، خلافکاران و کسانی را که از جامعه و خانواده تردد شده باشند. گروه دوم جوانان و نوجوانان ماجرا جویی که اسیر احساسات و هیجانات سنی خود می شودند و گروه سوم افراد تحصیل کردی که بمنظور دستیابی به مقام و منزلت ، فرماندهی و زندگی در اروپا ، با تکیه بر تحصیلات دانشگاهی که در نهایت هر سه گروه پس از عضویت بدنبال راهی برای فرار از فرقه می باشند.

عضوء سابق پژاک:عناصر ایرانی در مقر گروهک بی ارزش و تخریب شخصیت می شوند

http://bitawan.com/عضوء-سابق-پژاکعن…رانی-در-مقر-گروه.html 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : م. ح با کد سازمانی ک . م از اهالی منطقه صومای برادوست شهرستان ارومیه از توابع استان آذربایجان غربی پس از جدایی از فرقه پژاک، ماهیت های پشت پرده گروهک را افشا نمود.

عضوء سابق پژاک:عناصر ایرانی در مقر گروهک بی ارزش و تخریب شخصیت می شوند

نامبرده دلیل عضویت خود در گروهک را این گونه بیان می نماید :” عاشق دختری بودم و با توجه به اینکه شرایط اجتماعی و مالی مساعدی نداشتم خانواده ی دختر بویژه پدرشان مخالف ازدواج بودند . این موضوع بنده را مشکلاتی بزرگی در زندگی مواجه نمود و از لحاظ روحی بسیار دگرگون بودم ، در این اوضاع نابسامان زندگی شخصی ام ، متاسفانه تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای و فضای مجازی گروهک پ ک ک و پژاک قرار گرفته و تصمیم به عضویت در این گروهک نمودم تا شاید بدین شیوه کم و کاست های زندگی خود را تامین نمایم ، ولی متاسفانه تبلیغات های آنان در رسانه ها و فضای مجازی با آنچه که در داخل گروهک مشاهد نمودم زمین تا آسمان متفاوت بود .”
وی همچنین در ادامه ی سخنان خود از تبعیضات موجود در داخل گروهک پرده برداشته و اذعان نمود:” عناصر ایرانی در مقر گروهک بی ارزش و تخریب شخصیت می شوند . بیشتر فرمانده هان در داخل گروهک از کُردهای ترکیه انتخاب می شوند و کُردهای ایرانی را به جنگ و یا کارهای سخت و بی کاری می فرستند. کُردهای ترکیه کردهای ایرانی را همیشه مورد تمسخر و اهانت قرار داده و همیشه بدترین شرایط از هر لحاظ ، برای کُردهای ایرانی بود. با توجه به شرایط تبعیض آمیز بر علیه کُردهای ایرانی ،آمار فرار ایرانی ها بیشتر ، و این خود بهانه ای بود که عناصر ترکیه ای ایرانی ها را خائن بنامند.”
وی در ادامه می گوید: “متاسفانه بار اولی که اقدام به فرار کردم موفق نشده و مرا دستگیر و زندانی کردند ، عناصر ترکیه ای به خاطر فرار ، مرا بشدت شکنجه و در حین شکنجه چندین بار به من و تمام کُردهای ایران فش می داد و کُردهای ایرانی را افرادی بی عرضه و بی لیاقت عنوان می کرد.
بنا به خواست نامبرده نام کامل وی و همچنین عکس شان قابل انتشار نمی باشد.

عضوء سابق پژاک:آزادی زن فقط شعاری برای فریب زنان و دختران است.

http://bitawan.com/عضوء-سابق-پژاکآز…فقط-شعاری-برای-ف.html 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اسماء پورسلیمی از فزیب خوردگان پژاک در افشاگری ماهیت گروهک پژاک می گوید:" با تبلیغ چند نفر از عناصر گروهک در روستا علاقه مند به عضویت در پژاک شدم ،اما به محض ورود به مقر گروهک تمام وعده های آنان با شرایط موجود در تناقض بود.

عضوء سابق پژاک:آزادی زن فقط شعاری برای فریب زنان و دختران است.

وی در ادامه می گوید:" آزادی زن فقط شعاری برای فریب زنان و دختران است، در کلاس های ایدئولوژیک از جایگاه زن خیلی تعریف و تمجید می شد و حقوق زنان در اجتماع را لازم اجرا و جمهوری اسلامی ایران را متهم به اجحاف حقوق زن در جامعه می دانستند، ولی این گفته ها با رفتار آنان در داخل حزب کاملا در تضاد بود، در کنار کارهای زنانه همانند آشپژی کارهای مردانه برای زنان گروهک تعریف شده بود و این حرکت سخیفانه را تساوی و برابری حقوق زن و مرد اعلام می کردند. آموزش های نظامی سخت مردانه و کندن غارهای در دل کوه ها همه از دیده گاه پژاک برقراری تساوی میان زن و مرد است."

عضوء سابق پژاک: قاتلان ،معتادان و تبهکاران اجتماعی عناصر تشکیل دهنده پژاک هستند

http://bitawan.com/عضوء-سابق-پژاک-ق…،معتادان-و-تبهکا.html 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : س. م با کد سازمانی م. ر از اهالی منطقه بورالان ماکو از توابع استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبر نگار ما ماهیت پژاک را چنین افشا می نماید:


" نزدعضوء سابق پژاک: قاتلان ،معتادان  و تبهکاران اجتماعی عناصر تشکیل دهنده  پژاک هستندیک به یکسال بود که دچار اعتیاد شده بودم ، و با پدرم و برادر بزرگترم همیشه به خاطر مصرف مواد مخدر درگیر بودم ،تا اینکه یک روز همان فردی را که مرا گرفتار اعتیاد کرده بود پیشنهاد داد تا به عضویت گروهک پژاک درآیم تا آزادانه و هر گونه که دلم بخواهد زندگی نمایم ، این فرد از قاچاقچیان منطقه و با کادرهای پژاک در ارتباط بود. نهایتا اشتباه ترین تصمیم زندگی را گرفته و به عضویت پژاک در آمدم"

وی در ادامه می گوید :"کسانی را که تازه وارد گروهک می شوند در ابتدا بایستی دروره ها و آموزش های ایدئولوژیک را سپری نمایند، ولی دوره های آموزشی برای افراد معتاد ممنوع بود. افراد معتاد به محض ورود به گروهک با تحویل یک قبضه کلاشینکف به جنگ اعزام می شدند. ۷۰ درصد عناصر تشکیل یافته ای پژاک افراد معتاد ،قاتل و یا متهمان قضایی هستند.
نامبرده همچنین اذعان می نماید : پژاک بصورت فراوان و رایگان سیگار در اختیار همه ای اعضای گروه قرار می داد، حتی نوجوانان ۱۳ ساله نیز دخانیات مصرف می کنند، اما در خصوص مواد مخدر اعلام می کرد که افراد معتاد می تواند از طریق اخاذی و باج گیری از قاچاقچیان مواد مخدر مورد نیاز خود را تهیه نماید.
بنا به درخواست نامبرده نام کامل وی و عکس شان قابل انتشار نمی باشد.

فرزند شهید مشهورزاده: پژاک پدرم را به خاطر آگاهی دادن به جوانان ترور کرد

http://bitawan.com/فرزند-شهید-مشهور…اک-پدرم-را-به-خا.html 

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : بشیر مشهورزاده فرزند شهید ملا عظیم مشهور زاده روحانی و واعظ دینی روستای میر آباد ، نفرت و انزجار خود را نسبت تروریست های پژاک اعلام نمود

فرزند شهید مشهورزاده: پژاک پدرم را به خاطر آگاهی دادن به جوانان ترور کرد

بشیر مشهور زاده در مورد ترور پدرشان توسط گروهک تروریستی پژاک چنین می گوید:” پدرم در مسجد روستا به خانواده ها توصیه می کرد که مراقب فرزندانشان باشند که مبادا در دام تروریست های پژاک گرفتار شوند و همیشه جوانان را نسبت به فعالیت های فریبکارانه پژاک آگاه می نمود و این رفتار و حرکت خدا پسندانه ی پدرم سبب آگاهی جوانان و خانواده ها بود تا در کوه ها جان خود را برای هیچ از دست ندهند، پژاک این رفتار و حرکت پدرم را بزرگ ترین مانع در جذب جوانان به پژاک می دانست بنابراین به شکل ناجوانمردانه پدرم را در مقابل درب منزل ترور و به شهادت رساند.
بشیر مشهور زاده همچنین در مورد تاثیر فعالیت های پژاک در منطقه می گوید:” پژاک با باج گیری و اخاذی از کارخانه های موجود در منطقه فضای ناامنی را در منطقه بوجود آورده است. پژاک مدعی آزادی و احقاق حقوق کرُدها می باشد ولی در عمل با این رفتار های تروریستی در منطقه منجر به عدم سرمایه گذاری و پیشرفت در منطقه شده است.