انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

دادگاه انقلاب اسلامی حکم ۴ تن از عناصر پژاک را اعلام کرد

دادگاه انقلاب اسلامی حکم ۴ عنصر مخفی و تشکیلاتی گروهک تروریستی پژاک را اعلام نمود.

دادگاه انقلاب اسلامی حکم ۴ تن از عناصر پژاک را اعلام کرد

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : شعبه ۲ دادگاه انقلاب اسلامی کیفری شهرستان ماکو حکم عناصر هسته ای مخفی و تشکیلاتی پژاک را اعلام نمود.
این هسته ی تشکیلاتی و مخفی در قالب یک تیم ۴ نفره زیر نظر عناصر مسلح گروهک در منطقه اقدام به فعالیت سیاسی ،آدم ربایی و گروگان گیری در شهرستان شوط سال ۹۳ کرده بوده اند
اسامی ۴ تروریست محکوم به شرح ذیل است
۱- محکوم علیه رستم عبدلی بلخکانلو فرزند محمد ۳۵ سال حبس
۲- محکوم علیه حسن حمیدی خلقکانلو فرزند صالح ۸ سال حبس
۳- محکوم علیه حمید ارزانی فرزند حسین ۱۵ سال حبس
۴- محکوم علیه حمید آماده فرزند قادر ۲۰ سال حبس
جرائم محرز شده این ۴ تروریست از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ماکو عبارتند از :عضویت در گروهک تروریستی پژاک ،گذاراندن دوره های آموزشی در مراکز آموزشی پژاک و اعزام دوباره آنان به منطقه برای انجام ماموریت های تروریستی ، تردد غیر مجاز به شمال عراق و ملاقات با عناصر گروهک پژاک در قندیل ، مشارکت در آدم ربایی و درگیری مسلحانه ، فعالیت در راستای جذب نیرو و تبلیغات به نفع گروهک پژاک ،حمل و نقل و انتقال عناصر گروهک با خودروهای شخصی در منطقه ماکو

نارضایتی ساکنین مناطق قندیل از پ ک ک و پژاک

ساکنین روستاها ی قندیل از حضور عناصر پ ک ک و پژاک در منطقه اعلام نارضایتی کرده اند.

نارضایتی ساکنین مناطق قندیل از پ ک ک و پژاک

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از رودانیوز، ساکنین مناطق قندیل از حضور عناصر پ ک ک در منازل و تردد به روستاها ابراز نارضایتی کرده و خواستار ترک آنان از روستاها شده اند.
عناصر مسلح پ ک ک برای تامین مایحتاج زندگی بیشتر اوقات به روستاها تردد می نمایند، اما حملات هوایی ترکیه به کوه های قندیل سبب گردیده عناصر پ ک ک مقرهای خود در کوه ها را ترک و در روستاهای اطراف قندیل ساکن شوند.
اهالی منطقه از این حضور کاملا ابراز نارضایتی کرده و اعلام می دارند که پهپادهای ترکیه روستاها را رصد و از حضور گریلاها مطلع می شود و حضور آنان در روستا منجر به بروز مشکلات می شود.
دولت ترکیه در حملات هوایی اخیر خود در بمباران روستای زرگلی که منجر به قتل چندین غیر نظامی گردید ،حضور گریلاهای پ ک ک و پژاک در داخل روستا اعلام کرد.

سرکوب پژاک در پی تجاوز به خاک کشور /هلاکت ۴تروریست پژاک

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پی مقابله با تجاوز تروریست های پ ک ک و پژاک ۴ گریلا را به هلاکت رساند.

سرکوب پژاک در پی تجاوز به خاک کشور  /هلاکت ۴تروریست پژاک

انجمن بی تاوان اذربایجان غربی : گروهک یاغی پژاک و پ ک ک با تجاوز به خاک کشور بدنبال ناامنی و سلب آرامش در مناطق کردنشین ایران می باشد. عمده ترین هدف پژاک در تجاوز به خاک کشور جذب نیروری انسانی و تامین مایحتاج زندگی بوده که متاسفانه ساکنین روستای های مناطق مرزی قربانی این سیاست ضد کُرد پژاک و پ ک ک هستند.
اکنون مدتی است سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران با همکاری گسترده ی اهالی منطقه بمنظور ایجاد امنیت و توسعه ی پایدار در مناطق مرزی هرگونه تجاوز از سوی گروهک های تروریستی را سرکوب می کند.
هشتم مرداماه سالجاری یک تیم تروریستی پژاک به منظور خرابکاری از روستای “چم زرشک” از توابع شهرستان ثلاث و باباجانی استان کرمانشاه قصد تجاوز به خاک میهن را داشته اند که با همکاری اطلاعاتی اهالی منطقه و نیروی های سپاه پاسداران شناسایی و سرکوب شده اند.
نیروی سپاه پاسداران توانستند به محض ورود این تروریست به خاک کشور ۴۰تن از تروریست ها را به هلاکت برسانند.
رسانه های تروریست های پژاک نیز اسامی ۴ تن از کشته های این حمله اعلام کرد.
بر اساس اطلاعیه تروریست ها ، دو تن از گریلاها به نام های “بهاءالدین جعفری” و “عبدالله صمدی تودار” اهل شهرهای سلماس و مریوان در کردستان ایران بوده و دو تن دیگر به نام های “رمضان ووران” و “محمد موسی اوننلی” اهل شهرهای دیاربکر و وان در کردستان ترکیه هستند.
نارضایتی اهالی مرزنشین از گروهک های تروریستی زمینه ی همکاری با نیروهای اطلاعاتی و نظامی را افزایش داده و تروریست دیگر کمتر توان نفوذ و یا تجاوز به خاک ایران را دارند.

حمله عناصر مسلح پژاک به کولبران کُرد در سردشت

در پی حمله عناصر مسلح پ ک ک و پژاک به گروهی از کولبران کُرد در مرز سردشت دو کولبر به شدت مجروح شد.

حمله عناصر مسلح پژاک به کولبران کُرد در سردشت

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : اخاذی و باج گیری از کولبران مناطق مرزی برای ادامه زندگی نکبت بار در کوه ها و دره های قندیل شیوه ی دیگری از خیانت و جنایت های پ ک ک و پژاک بر مردم مظلوم کردستان محسوب می شود.
عناصر مسلح پ ک ک و پژاک با استقرار در مرزها ، از کولبران اخاذی و باج گیری نموده و این حق گمرگ را کمک و یاری رساند برای آزادی کردستان و احقاق حقوق مردم کُرد می خوانند.
در بسیاری از موارد عناصر مسلح تروریست پس از اخاذی و باج گیری و تامین مایحتاج خود در کمین این کولبران نشته آنان را مورد اصابت گلوله قرار می دهند ، سپس با جوسازی و تبلیغات های گسترده در فضای مجازی و رسانه ها نیروهای جمهوری اسلامی ایران را متهم می نمایند.
با توجه به قانون قضایی جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالا در ایران ممنوع بوده و طبق قوانین مصوب دستگیری کالایی قاچاق ضمن توقیف اموال مشمول جریمه نیز می شود، بنابراین در این مورد نیازی به شلیک و تیراندازی بسوی کولبران نبوده و طبق قانون برخورد می شود.
پژاک بمنظور تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران و تشویش اذهان عمومی همبشه این رفتارهای کردستیزانه خود را به جمهوری اسلامی ایران نسبت می دهد و با بکار گیری کلمات عاطفی و احساسی بدنبال برانگیختن احساس و هیجان مردم می باشد ولی بصیرت و آگاهی مردم کُرد همیشه تروریست ها را در اجرایی سیاست های شوم خود ناکام گذاشته است.

در آخرین مورد از این جنایت ها عناصر مسلح پژاک و پ ک ک بامداد روز شنبه ۱۷ مرداد در نزدیکی روستای “درمان آوا” به گروهی از کاسبکاران و کولبران کُرد حمله کرده اند که منجر به مجروح شدن دو کولبر شده است.

یکی از مجروحان به نام “مجید حسن نژاد” پس از هدف قرار گرفتن به دلیل شدت جراحات به به مراکز درمانی شهر ارومیه منتقل شده است.

مجید حسن نژاد ۴۰ سال سن دارد و دارای سه فرزند دختر و یک پسر است.
اکنون رسانه های وابسته به تروریست ها با جو سازی و شایعه فراکنی افکار عمومی را منحرف می نمایند ، این ادعای پژاک را که کولبران توسط نیروهای نظامی ایران مورد اصابت قرار می گیرند کاملا در تناقض نمی توان چنین ادعای را قبول کرد.
این فرد مجروح اکنون در بیمارستان تحت نظر مجربترین پژشکان درمان می شود و این به معنایی احترام به حقوق شهروندی و همچنین با توجه به قوانین مصوب در قاچاق کالا نیازی به تیراندازی بسوی قاچاقچی نبوده و ادعای پژاک در این مورد سخیفانه و بیشتر بمنظور تخریب جایگاه ایران می باشد.

در طی یک ماه گذشته چندین کولبر دیگر در مناطق مرزی مریوان، خوی، سلماس و ارومیه هدف تیر اندازی عناصر مسلح پ ک ک و پژاک قرار گرفته بودند.

تداوم تسلیمی های پژاک با وجود جنگ میان ترکیه و پ ک ک

با ادامه جنگ میان پ ک ک و ترکیه روز به روز آمار تسلیمی عناصر پژاک افزایش می یابد.


انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : جنگ میان پ ک ک و دتداوم  تسلیمی های پژاک با وجود جنگ میان ترکیه و پ ک کولت ترکیه سایر زیر شاخه های تروریستی پ ک ک را تحت تاثیر قرار داده است، پژاک شاخه ی ایرانی پ ک ک با تاثیر پذیری این وقایع در این مقطع بدترین شرایط را سپری می کند.
حملات هوایی ترکیه به مناطق قندیل منجر به جدایی و فرار اعضای پ ک ک و پژاک شده است.حملات گسترده دولت ترکیه به مناطق قندیل و مدیا موجی از وحشت و ترس در میان گریلاهای پ ک ک و پژاک بوجود آورده است.
چندی پیش یک منبع آگاه از تسلیم شدن عناصر پژاک به نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق و همچنین تسلیم ۱۳ تن به نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایران خبر داده بود.
موج تسلیم عناصر پژاک تداوم داشته و منبع آگاهی از تسلیم شدن ۴ عضوء دیگر پژاک خبر داد.
طبق اظهارات این فرد آگاه اعضای تسلیمی پژاک نجات جان خود و رهایی از مشکلات سخت زندگی در قندیل را دلایل متواری شدن از فرقه اعلام کرده اند.
جنگ سبب سردرگمی و بلاتکلیفی در فرقه گردیده و مدیریت گروهک به کلی از دست فرمانده هان خارج ، و هرکس در پی نجات جان خود از این مخمصه می باشد.
با وجود چنین شرایطی احتمال افزایش آمار تسلیمی ها وجود دارد ، به امید روزی که همه جوانان گرفتار در دام فرقه رها یافته و به کانون گرم خانواده بر گردنند.