انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

سازماندهی داعشی های متواری در «پ ک ک»

سمی بوسلی از فرمانده نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق می گوید آن دسته از افرادی که عضو داعش بوده و در فاجعه شنگال و قتل عام کردهای ایزدی دست داشتند ، از داعش جدا شده و به پ.ک.ک پیوسته اند.

سازماندهی داعشی های متواری در «پ ک ک»

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل رسانه های اقلیم کردستان عراق ،سمی بوسلی از فرمانده هان نظامی وابسته به پارت دمکرات (بارزانی) در محور شنگال اعلام کرد :عناصر تکفیری تروریستی داعش از جبهه های داعش متواری و در گروه تروریستی پ ک ک سازماندهی می شوند. این فرمانده نظامی به نام عبدالرحیم شمری از عناصر سابق داعش اشاره نموده که هم اکنون در پ ک ک تجهیز شده است .
قاسم دربو یکی از فرماندهان نیروهای پیشمرگه می گوید: درمناطق حول و دیبان در غرب شنگال در حوزه بابشلو، پ ک ک تعداد زیادی از اعراب آن منطقه را به عضویت خود در آورده است. قبلاً خود پ ک ک نیز گفته بود این اعراب در فاجعه شنگال دست دارند و با داعش همدست بودند. اما اکنون سئوال این است که چرا پ ک ک به آنها سلاح می دهد و به عضویت خود در می آورد؟
همزمان سمه بوسلی فرمانده نیروهای پیشمرگه در محور شنگال نیز گفت: پ.ک.ک در منطقه شنگال متشکل از داعشی های فراری است که هیچ جای اعتماد نیستند و خطر بالقوه محسوب می شوند.

درآمد ۳۰ میلیون یوروی «پ ک ک» از کشورهای اروپایی

پ ک ک با توسل به تهدید و زورگویی، سالانه ۳۰ میلیون یورو از کردهای ساکن اروپا پول جمع آوری می کند


به گزدرآمد ۳۰ میلیون یوروی «پ ک ک» از کشورهای اروپاییارش انجمن بی تاوان به نقل از باس نیوز :رسانه های ترکیه طی گزارشی با ارائه اسناد و مدارک معتبر مدعی شده اند ، علی رغم اینکه پ ک ک در لیست سازمان های تروریستی اروپا قرار دارد ، ولی همچنان  فعالیت های تبلیغاتی در سراسر اروپا  بدون هیچ گونه ممانعتی به نفع گروه  ادامه می دهد.

این منابع رسانه ای جدایی از فعالیت های تبلیغی پ ک ک در اروپا به منابع درآمدی این گروه تروریستی در اروپا اشاره کرده است.

رسانه های ترکیه مدعی شده اند ، پ ک ک سالیانه ۳۰ میلیون یورو از کشورهای آلمان ،فرانسه ،سوئد،نروژ و دانمارک توسط کردهای هوادار مقیم اروپا بدست می آورد ،در این گزازش آمده است پ ک ک با اجبار و تهدید کردهای ساکن اروپا را مجاب می نماید تا ماهانه مبلغی به حساب پ ک ک واریز نمایند و در صورت مخالفت با پرداخت پول آنان را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

تظاهرات و تجمعات در کشورهای اروپایی نیز با فشارهای عناصر پ ک ک در اروپا انجام گرفته و به خواست خود کردها نمی باشد.

در ادامه این گزارش آمده است ،علاوه بر جمع آوری مبالغ زور از کردهای ساکن اروپا  در قالب تشکیلاتی بنام «حلال احمر» شرکت های پوششی وجود دارند که بصورت مخفی برای پ ک ک کار می کنند ، عمده فعالیت این شرکت ها ترانزیت مواد مخدر است.

عمده ترین هزینه پ ک ک  در بخش رسانه های ماهواره ای  و تامین تسلحات نظامی است که این پول های کثیف در این مسیر هزینه می شود.

ملابختیار:جنگ شهری «پ ک ک» مغایر با ادعای سران گروه است.

ملابختیار عضوء دفتر سیاسی یکتی جنگ های درون شهری پ ک ک را محکوم و این رفتارهای جنگ افروزانه را  مغایر با ادعای آنان عنوان کرد.

ملابختیار:جنگ شهری «پ ک ک» مغایر با ادعای سران گروه است.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از سنور مدیا، ملابختیار عضوء اجرایی دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق (یکتی) در سخنرانی سوسیالیست ها ی سراسر جهان در شهر سلیمانیه عراق ،سیاست های جنگ افروزانه پ ک ک را به باد انتقاد گرفت .

این عضوء ارشد اتحادیه میهنی رفتارهای خشونت آمیز و درگیرهای مسلحانه ی درون شهرها توسط عناصر پ ک ک را محکوم  ، و قتل و کشتار افراد غیر نظامی و تخریب زیر ساختار شهرهای کردنشین را در سایه درگیری های پ ک ک در درون شهرها اعلام کرد.

ملابختیار اذعان داشت :«پ ک ک نبایستی جنگ شهری راه اندازی می کرد ،جنگ شهری زندگی کُردها را مختل و آرامش را از کردها ستوده و این رفتار پ ک ک مغایر با ادعای آنان است.»

ناگفته نماند حزب اتحادیه میهنی کردستان  از احزاب طرفدار پ ک ک در اقلیم کردستان عراق عراق محسوب می گردد.

واکنش کُردهای اربیل نسبت به اظهارات نماینده حزب تغییر «گوران»

شهروندان اربیل  یکپارچه نسبت به اظهارات نماینده حزب جنبش تغییر «گوران»به  نشانه اعتراض به خیابان ها ریخته اند

واکنش کُردهای اربیل نسبت به اظهارات نماینده حزب تغییر «گوران»

به گزارش انجمن بی تاوان آذربایجان غربی به نقل از روداو تی وی،کردهای اربیل امروز در واکنش به اظهارات سروه عبدالوحید نماینده حزب جنبش تغییر «گوران» دست به راهپیمایی زده اند.

شهروندان اربیل و هواداران مسعود بارزانی خواستار محاکمه این نماینده خاطی شده  و اظهارات وی را کردستیزانه خوانند. جامغه کُردی نسبت به اظهارات این نماینده کُرد خشمگین بوده و همه نهادها و شخصیت های برجسته کُرد خواستار عذر خواهی این نماینده از کردها بویژه پیشمرگ ها هستند.

نکته قابل توجه اینکه احزاب پ ک ک و پژاک واکنشی به اظهارات این نماینده نداشته و سکوت اختیار کرده اند…

عملیات انتحاری عضوء ایرانی «پ ک ک »و«پژاک»

یک تن از عناصر فریب خوردعملیات انتحاری عضوء ایرانی «پ ک ک »و«پژاک»ه پژاک در عملیات انتحاری کشور ترکیه به قتل رسید.


به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از فرات نیوز،عملیات های انتحاری از ماهیت های لاینفک گروه های تروریستی محسوب می گردد. گروه تروریستی پ ک ک در آخرین عملیات انتحاری خود بر علیه ترکیه ،یک جوانان کُرد ایرانی را فدای سیاست های کثیف خود نمود
جلال منصوری از عناصر فریب خورده پژاک از همو طنان سندجی در عملیات انتحاری روز ۲۰ آذر سالجاری با انفجار خودرو بمب گذاری در مقابل پایگاه ارتش ترکیه در هَزرو به قتل رسید.
این عضوء فریب خورده پژاک در سال ۲۰۰۸ به عضویت پژاک در امده بود تا برای احقاق حقوق کردهای ایران مبارزه نماید، ولی از همان سال های اولیه عضویت بر خلاف میل باطنی در کشور ترکیه و سوریه به جنگ و درگیری مشغول بود .
شستشویی مغزیی و یا به ستوه آمدن از شرایط فرقه زمینه ساز انجام عملیات های انتحاری است.
اکنون پژاک این عملیات تروریستی را ابزار تبلیغاتی خود قرار داده و در راستای منافع گروه تبلیغ می نماید.