انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

لباس کُردی ممنوع شد!

اروپا پخش برنامه ی شبکه های وابسته به پ ک ک و پژاک را ممنوع و همچنین پخش برنامه های این شبکه ی ماهواره ای به کشورهای آسیایی را مشروط به نپوشیدن کارمندان و مجریان شبکه به لباس کُردی در حین اجرا برنامه کرد.

لباس کُردی ممنوع شد!

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : متاسفانه سیاست های غلط و اشتباه احزاب کُردی باعث شده تمام دنیا کُردها را قومی تروریست و خشونت طلب بخوانند.
پ ک ک /پژاک و سایر احزاب کُردی نظیر کومله و دمکرات از بدو تاسیس ، تحرکات و عملیات های تروریستی در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانند.
این گروه های ضدکُرد و تروریستی در کنار فعالیت های مسلحانه و خشونت طلب خود شعارهای همچون هویت کُردی ،زبان مادری را سر می دادند ،لباس و فرهنگ کهن کُردی را ابزار تبلیغاتی خود در رسانه ها و فضای مجازی کرده بوده اند.
رفتارهای خشونت طلب و تحرکات تروریستی گروه های تروریستی نظیر پ ک ک / پژاک در کشورهای اروپایی بازتاب منفی داشته بنابراین کشور اروپایی پخش ماهواره ای شبکه نوروز تی و استرک تی از شبکه های وابسته به پ ک ک و پژاک به اروپا را ممنوع کرده ولی پخش این شبکه ها به کشورهایی آسیای با شرایط مشروط مجوز پخش گرفت.
از شرایط پخش این شبکه ها به کشورهایی آسیایی نپوشیدن لباس های کُردی مجریان و کارکنان شبکه در حین اجرا برنامه های تلویزیونی می باشد. بدون شک کشورهای اروپایی چون این شبکه ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می نمایند مجوز پخش داده اند ،زیرا همانند اروپا مجوز پخش نمی داده اند.
اکنون ماهیت تروریست ها بر همه جهانیان آشکار شده ولی متاسفانه رفتارهای غیرانسانی تروریست بر تاریخ و آداب و رسوم کهن قوم کُرد ضربه وارد می کند و هویت کُردهای شجاع ،فهیم و مهربان کُرد را به چالش می کشند.

عناصر پ ک ک و پژاک به خانواده ها در قندیل توهین ، و ضرب و شتم می کنند.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: خانواده های زیادی برای نجات فرزندان خود به قندیل و مقرهای پ ک ک و پژاک مراجعه می کند ، ولی متاسفانه هیچ یک از این خانواده موفق به ملاقات عزیزان نشده و در برخی از موارد نیز از تحویل جنازه آنان به خانواده ها امتنا می ورزند .

عناصر پ ک ک و پژاک به خانواده ها در قندیل توهین ، و ضرب و شتم می کنند.

خانواده یکی از قربانیان پژاک در مصاحبه ای اعلام نمود،پس از ۱۱ ما بی خبری از برادرهایم بنام های مولود و فولاد به مقر گروه پژاک در قندیل رفتیم .
متاسفانه عناصر پژاک با بی احترامی و اهانت با ما برخورد کرده اند.پس از بحث های طولانی و خواهش و تمنا از عناصر گروهک به ما گفته اند ،  برادرهایتان در کو هسالان کشته شده است و نمی توانید دیگر آنها را ملاقات نماید…

با شنیدن این موضوع بسیار ناراحت شدیم و از آنها خواستیم که جنازه ها را تحویل دهند ولی آنها با به کارگیری ادبیاتی بی ادبانه درخواست ما را رد کرده اند.

درمیان این بحث ها و خواهش و تمنا از آنها من از ناراحتی و شدت عصبانیت به انها گفتم که شما تروریست  و به ضرر مردم کُرد هستید ، تا آنها این حرف مرا شنیده اند بسوی من هجوم برده و بشدت من و خانواده را کتک کاری کرده اند و نزدیک بود با شلیک گلوله  ما را به قتل برسانند که بلافاصله آن مکان را ترک کردیم و نا امیدنانه به خانه برگشتیم.

عضوء سابق پژاک: تبلیغات ماهواره ای فریب ام داد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مصطفی بشارت نیا متولد ۱۳۶۹ دارای تحصیلات متوسطه که پس از ۴ سال عضویت در گروه تروریستی پژاک موفق شد از مقر گروه جدا و به کانون خانواده باز گردد.

عضوء سابق پژاک: تبلیغات ماهواره ای فریب ام داد.

مصطفی بشارت نیا در خصوص عضویت خود می گوید
برنامه های ماهواره ای گروه در نوروز تی وی و استرک تی بسیار مرا تحت تاثیر قرار می داد و از کودکی عاشق جنگ و اسلحه بودم. بالاخره تبلیغات ماهواره ای مرا فریب داد.
پژاک در برنامه های ماهواره ای چنان تبلیغ می کرد که گویا نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین ظلم و حنایت بر حق کردها انجام داده است و این گروه برای کرفتن حقوق کردها جنگ می کند بنابراین تصمیم گرفتم به عضویت پژاک در آیم.
مصطفی بشارت نیا می گوید به محض ورود به گروه انتظار داشتم پیشرفته ترین و به روز ترین آموزش ها و دوره های نظامی را ببینم ولی در گروه خبری از آموزش نظامی نبود ، در مقر گروه تاکید بسیار بر آموزش های ایدئولوژیک بود و آموزش نظامی فقط یادگیری کار با اسلحه کلاشینکف بود.
در کلاس های ایدئولوژیک علاوه بر بزرگنمایی عبدالله اوجالان و بیان افکار کمونیستی و سکولار وی ،ادیان الهی و ÷یامبران خدا را را رد و وجود حضرت باری تعالی را انکار می کرده اند.
مصطفی بشارت نیا در مورد تبعیض جنسیتی در گروه می گوید:زنان و دختران زیبارو در مقرهای فرمانده هان ساکن می شده اند ولی دختران عادی همانند مردان کارهای سخت مردانه انجام می داده اند …
در گروه نمی توان ابراز پشیمانی کنی چرا که فورا با انگ خائن به رهبر اوجالان و کردستان برنامه ای ترتیب می دهند که در اولین درگیرهای ساختگی کشته شوی…

اوجالان:HDP مجری سیاست های پ ک ک در ترکیه است

عثمان اوجالان روسای ماوجالان:HDP مجری سیاست های پ ک ک در ترکیه استشترک حزب دمکراتیک خلق ها را عامل شرایط بحرانی مناطق کردنشین ترکیه عنوان داشت.


انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :عثمان اوجالان برادر رهبر زندانی پ ک ک و از فرمانده هان سابق پ ک ک ،در خصوص بازداشت نماینده گان حزب دمکراتیک خلق ها (HDP) اظهار داشت: روسای مشترک حزب بایستی پاسخ گویی شرایط کنونی کردستان ترکیه باشند ، چرا که پس از انتخابات ۷ ژوئن سال گذشته روسای مشترک حزب به جای عمل به وظایف قانونی خود ، دستورات مقامات پ ک ک را اجرا ، و عملا مجری سیاست های پ ک ک در شهرهای کردنشین ترکیه بوده اند و این شرایط بحرانی نتیجه ناکارآمدی دمیرتاش و فیکن یوکسداغ است.
اوجالان در ادامه اذعان می نماید ،بارزانی بدنبال پروسه صلح و آشتی میان دولت ترکیه و پ ک ک بود ولی سیاستمدارن حزب دمکراتیک خلق (HDP) مانع از تحقق این مهم شده اند.
منبع:باس نیوز

اعتراضات خیابانی در شهرهای کردنشین ایران غیر قانونی است

فعالان سیاسی و مدنی وابسته به تروریست های پ ک ک و پزاک بدنبال برگزاری تجمعات و راهپیمایی در مناطق کردنشین ایران می باشند که طبق اعلام مقامات رسمی استانداری هرگونه تجمع و راهپیمایی در خیابان ها غیر قانونی می باشد.

اعتراضات خیابانی در شهرهای کردنشین ایران غیر قانونی است

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :گروه های معاند و ضد انقلاب بار دیگر بدنبال ایجاد ناامنی و آشوب در شهرهای کردنشین ایران هستند.
گروه تروریستی پژاک این بار بهانه قرار دادن دستگیری نمایندگان کُرد پارلمان ترکیه از سوی دولت این کشور ،با تحت تاثیر قرار دادن احساسات و هیجانات جوانان کُرد بدنبال برگزاری راهپیمایی و تجمعاتی در سطح شهر ها می باشد.
خبرنگار انجمن بی تاوان در همین راستای با مقامات ذی صلاح استانداری آذربایجان غربی کم و کیف موضوع را جویا شده تا اطلاعات دقیقی از صحت این فراخوان راهپیمایی بدست آورد.
بنا بر اعلام مقام آگاه در استانداری ،هرگونه تظاهرات و تجمعات در سطح شهر غیرقانونی و هیچ گونه مجوزی صادر نشده است ، همچنین این فرد آگاه اظهار داشت با افراد خاطی بشدت و برابر قانون برخورد می شود.
امیدوارم جوانان فهیم ایران اسلامی دچار احساسات نشده و فریب گروه های معاند و تروریست را نخوره اند.