انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

کادر رهبری پژاک:حزب دمکرات به بهانه دشمنی با ایران در دام ترکیه افتاده است

پژاک با وجود دریافت کمک های مالی از عربستان سعودی حزب منحله دمکرات را جیره خوار و ابزار دست ترکیه و عربستان سعودی خواند.

کادر رهبری پژاک:حزب دمکرات به بهانه دشمنی با ایران در دام ترکیه افتاده است

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی:اختلافات احزاب کُردی برای رسیدن به قدرت و حاکمیت بر کُردها پایانی نداشته ، و این اختلافات روز به روز افزایش می یابد.
آمد شاهو از کادرهای رهبری پژاک در مصاحبه ای با فرات نیوز از اقدامات حزب منحله دمکرات انتقاد کرده و این حزب کلاسیک را ابزار دست دولت ترکیه و متحدانش خواند.
آمد شاهو در این مصاحبه اظهار داشت :”برخی از احزاب کُردی همانند حزب دمکرات به بهانه دشمنی با جمهوری اسلامی ایران در دام ( سنی گرایی) ترکیه گرفتار شده و متاسفانه تبدیل به ابزار دست دولت ترکیه و محتدانش بمنظور شرکت در جنگی مذهبی و اعتقادی شده اند . آمد شاهو همچنین این رفتار بی خردانه حزب دمکرات را نشانه ضعف و ناتوانی این حزب عنوان کرد.
آمد شاهو دریافت کمک مالی حزب منحله دمکرات از عربستان سعودی را سیاست عربستان به منظور شرکت دادن دمکرات ها در جنگ مذهبی با ایران خواند و جنگ مذهبی و اعتقادی در ایران را به زیان کردها دانست.
البته ناگفته نماند آمد شاهو در شرایطی حزب دمکرات را متهم به دریافت مالی از عربستان سعودی می نماید، که خود پژاک از احزاب جیره خوار عربستان بوده و کمک های مالی فراوانی از سعودی ها بمنظور ایجاد ناامنی و شرارت در ایران دریافت کرده اند.
تمام احزاب و گروه های معاند ضد انقلاب جیرخواره و آلت دست امریکا و اسرائیل بوده ولی این گروه های تروریستی تا کنون به این نتیجه دست نیافته اند که آنان فقط نقش ابزاری در ایجاد اختلال و ناامنی در ایران بکار گرفته شده اند.

آموزش زبان ترکی استانبولی در پژاک/ واکنش عناصر پژاک به زبان ترکی

عناصر ایرانی پژاک از آموزش اجباری زبان ترکی استانبولی در درون فرقه انتقاد کرده و از وابستگی پژاک به پ ک ک ابراز نارضایتی می کنند.

آموزش زبان ترکی استانبولی در پژاک/ واکنش عناصر پژاک به زبان ترکی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: عناصر تسلیمی پژاک  از وجود نارضایتی عناصر درون فرقه از   دخالت های پ ک ک در برنامه ها و سیاست های پژاک پرده برداشته اند.

وابستگی کامل پژاک به فرقه مادر  یعنی پ ک ک غیرقابل انکار و برای همه روشن و شفاف است. سیاست های کلان پژاک در  پ ک ک تدوین و تصمیم گیری می گردد و پژاک موظف به اجرای سیاست های تدوینی پ ک ک می باشد.

عدم  قدرت و اختیار پژاک در برنامه های خود و مهم تر از همه  وابستگی این گروه به پ ک ک منجر به نارضایتی و اختلاف  در درون فرقه پژاک شده است.

بنا به افشاگری های عناصر تسلیمی گروه نزدیک به یک سال است که آموزش ترکی استانبولی برای عناصر گروه اجباری شده و عناصر گروه  بایستی ترکی استانبولی به خط رو رسم پ ک ک که به شکل لاتین را آموزش ببینند.

اکنون عناصر گروه نسبت به این سیاست انتقاد کرده و اعلام  نموده اند که زبان مادری ما کُردی بوده و نیازی به آموزش زبان ترکی استانبولی ندارد …

وجود فرمانده هان ترک در گروه نمونه دیگری از ایجاد نارضایتی در درون فرقه پژاک بوده و  عناصر ایرانی پژاک توسط فرمانده هان ترک مورد کم لطفی و بی مهری قرار می گیرند.

وابستگی پژاک به پ ک ک هم اکنون چالشی برای عناصر فرقه بوده و ایجاد هرج و مرج در درون گروه ایجاد کرده است.

هشدار” پ ک ک “به کردهای شاغل در نهادهای دولتی

دوران کالکان از عناصر شورای رهبری پ ک ک به کُردهای شاغل در ارکان های دولتی و نظامی  هشدار جدی داده و از آنان خواست خاک کردستان را برای همیشه ترک نمایند.

هشدار” پ ک ک “به کردهای شاغل در نهادهای دولتی

انجمن بی تاوتان آذربایجان غربی : گروه تروریستی پ ک ک خود را تنها نماینده مشروع و قانونی همه کردها در خاورمیانه می داند.

اشغال  و کسب درآمد کردها در ارکان های دولتی بمنظور تامین معیشت زندگی از نظر مبنای ایدئولوژیک پ ک و پژاک مغایر با قوانین مبارزاتی این گروه کمونیستی می باشد.

پ ک ک و پژاک هر شهروند کُرد زبانی را که دراستخدام نهادهای دولتی باشد مزدور و خودفروش خوانده و قتل چنین افرادی را جایز می داند ، این گروه کردستیز با وجود چنین شرایطی مدعی احقاق حقوق کردها و آزادی کردها است؟!

دوران کالکان از عناصر شورای رهبری پ ک ک باردیگر بر مواضع گروه تاکید کرده و با هشدار جدی به کارکنان دولتی و نظامی از آنان خواسته که خاک کردستان را ترک نمایند.

دوران کالکان اظهار داشته:” هر کُردی را که در نهادهای دولتی مشغول بکار باشد از نظر ما خائن تلقی می شود و جایی این گونه افراد در کردستان نبوده و بایستی هر چه سریعتر خاک کوردستان را برای همیشه ترک کند.”

خانواده های کُرد اولین و بیشترین قربانیان خشونت و مبارزات پ ک ک در این سالهابوده و پ ک ک در مدت ۴۰ سال مبارزه بیش از ۴۸۰۰۰ کُرد را به قتل رساند.

اوجالان پس از ۴۰ سال خونریزی بدنبال پایان خونریزی است/پیشنهاد صلح اوجالان به اردوغان

عبدالله اوجالان رهبر زندانی حزب کارگران کردستان ترکیه (پ ک ک) پس از ۴۰ سال جنگ و خونریزی در مناطق کردنشین خاورمیانه از دولت ترکیه خواستار از سرگیری گفت وگوهای صلح شده است.

اوجالان پس از ۴۰ سال خونریزی بدنبال پایان خونریزی است/پیشنهاد صلح اوجالان به اردوغان

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی :محمد اوجالان برادر عبدالله اوجالان پس از گذشت دو سال با رهبر زندانی پ ک ک در امرالی ملاقات کرد.

اوجالان در پیامی به دولت ترکیه گفته است :پیشنهادهای مشخصی وجود دارند که می توانند به خونریزی پایان دهند.

رهبر و بنیان گذار حزب کارگران کردستان (پ ک ک) که پس از دو سال سرانجام اجازه یافته بود اعضای خانواده اش را در زندان ببیند، از دولت ترکیه خواسته گفت و گوهای صلح را بار دیگر آغاز کند.

اوجالان در این دیدار به برادر خود محمد پیامی داده که او پس از بازگشت در دیاربکر آن را به اطلاع عموم برساند.

محمد گفته که حال عبدالله اوجالان خوب است و او در این پیام از جمله گفته است که خون و اشک باید به پایان برسند.

اوجالان اعلام کرده است که آماده از سرگیری گفت وگوهای صلح با دولت ترکیه است.

او دراین باره گفته است: ما پیشنهادهایی داریم، اگر دولت ترکیه بخواهد می توانیم گفت وگوها را به پایان برسانیم و طی شش ماه این پیشنهادها را عملی کنیم، تا خونریزی به پایان رسد.

دولت ترکیه پس از دوسال، ملاقات عبدالله اوجالان با افراد خانواده اش را آزاد کرد.

آنها از ششم اکتبر سال ۲۰۱۴ اجازه ملاقات با او را نداشتند.

چند روز بود که ده ها فعال کرد به همین دلیل اعتصاب غذا کرده بودند.

دویچه وله فارسی توضیح داد: افراد خانواده اوجالان سرانجام اجازه یافتند به خاطرعید قربان به زندانی در جزیره امرالی در نزدیکی استانبول که اوجالان آنجا نگهداری می شود رفته و با او دیدار کنند.

اوجلان از سال ۱۹۹۹ در زندان به سر می برد.

آخرین پیام اوجالان در ماه مارس سال ۲۰۱۵ به اطلاع هوادارانش رسید. او در این پیام از هوادارانش خواستار پایان مبارزه مسلحانه شده بود. چندماه پس از این خواست آتش بسی که بیش از دوسال ادامه یافته بود به پایان رسید و بار دیگر جنگ میان دوطرف آغاز شد.

ارتش ترکیه در تابستان سال گذشته حمله گسترده ای را به نیروهای حزب کارگران کردستان ترکیه آغاز کرد.

از آن زمان تاکنون صدها نفر کشته و شمار زیادی زخمی شده اند و بخش قابل توجهی از قربانیان را غیرنظامیان تشکیل می دهند.

درگیری های کردها و نیروهای نظامی و امنیتی ترکیه از آن زمان در مناطق کردنشین جنوب شرق ترکیه همچنان ادامه دارد.

آخرین خشونت در منطقه انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر وان واقع در جنوب شرق ترکیه بود که دست کم ۴۸ نفر را زخمی کرد.

به گفته فرماندار شهر وان، خودروی بمبگذاری شده در مقابل پست بازرسی دفتر حزب عدالت و توسعه، حزب حاکم ترکیه منفجر شد و دو پلیس نگهبان حاضر در این پست زخمی شدند.

اوجالان در پیام اخیرش از حزب عدالت و توسعه ترکیه که قدرت سیاسی در این کشور را در دست دارد انتقاد کرده و گفته است، اگر دولت بر سر قول خود می ایستاد، مشکلات تاکنون حل شده بودند.

او تاکید کرده که حزب کارگران کردستان (پ ک ک) که در تابستان ۲۰۱۵ گفت وگوهای صلح با ترکیه را پایان نداد.

ترکیه اوجالان را مسئول مبارزه مسلحانه کردها با دولت مرکزی می داند. از سال ۱۹۸۴ تاکنون در جریان درگیری میان ارتش ترکیه و حزب کارگران کردستان (پ ک ک) حدود ۴۰ هزار نفر کشته شده اند که بیشتر آنها کرد بوده اند.

دویچه وله فارسی درپایان افزود: اوجالان پس از دستگیری به اعدام محکوم شد، اما این حکم بعدها به حبس ابد تقلیل یافت.

بهداشت فردی در پ ک ک و پژاک/ بهداشت فردی مغایر با خط ایدئولوژیک اوجالان

ظهارات عضوء سابق پ ک ک و پژاک از شرایط نامناسب درون فرقه و تفکرات پوچی که تمام ارزش های انسانی را زیر سوال می برد.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : در گروه های تروریستی  با ذهنیت مخرب ایدئولوزیک از پدیده بهداشت به شکل وارونه استفاده می کنند

۹۴۴۸۳۶۵۳۲۷۱۲۷۳۱۱۷۴۹۳

فرقها برای بهرکشی از انژی و زمان عناصر  حزب از فلسفه خاصی پیروی می کنند  و بر این باورند که اعضای فرقه  نبایستی  زمان و انرزی خودشان را  صرف احتیاجات فردی نمایند، زیرا اگر  فرد به بهداشت  شخصی اهمیت بدهد  منجر به بطالت  زمان  شده و  به عنوان یک نوع گرایش منفی بر علیه فرد تلقی می شود  و یا اینکه فرد را متهم به  امیال  هوا و حوس زندگی مادی می نمایند و این رفتار مغایر با خط ایدئولوژیک رهبری فرقه است.
اگر بطور کلی به تمامی فرقه های تروریستی  نگاه کنیم همگی از رنگهای تاریک و سیاه و قهوای استفاده می کنند و اگر موضوع را با این مثال  شروع کنیم ، شکل بیرونی انعکاس درون (باطن)است و یا با معنای دیگر شکل ظاهری گروهکها انعکاس ذهنیت ، تفکر و رفتار انها است . و برای فهم ودرک فرقه ها لازم نیست که باطن انرا بشناسیم اگر به شکل ظاهری نگاه کنیم در می یابیم که چه  نو ع انسانهایی و با چه جریان فکری زندگی می کنند.
انتخاب رنگها و لباسها و و شرایط زندگی بیانگر تفکرات ذهنی فرقه هاست.  زیرا در درون فرقه جای برای تفاوتها نیست و زندگی را با دگماها و تابوها محدود کرده اند

به هر اندازه  ی که در فرقه ها جایی برای دیگر طیف ها نیست به همان اندازه  جایی برای تفاوتها نیست،  زیرا گروه های تروریستی  توانایی تحمل تفاوتها را ندارند و هر کس و  یا گروهی که از انها جدا شوند معمولا یا تهدید و یا سر کوب می شوند و در گیری اخیر پزاک و حزب دمکرات ایران نمونه اشکار است .
فرقه ها از تاکتیک هایی خاص برای تک تیپ بودن و استفاده می کنند و هدف کلی انها از بهرکشی تام از زمان و انرزی عناصر گروه است.  عناصر فرقه کاربرد ابزاری داشته و تا زمانی که اعضاء سالم و کارایی دارند برای فرقه ارزش دارند و برعکس زمانی که قدرتشان را از دست دادند دیگر برای گروهک دردسر ساز  هستند .

در پ ک ک و پژاک  کسانی که قطع عضو می شوند دیگر برای گروه ارزشی ندارند و در یک گوشه رها می شوند و یا اینکه بعداز مدتی به خانه برمی گرددند  حتی زخمی هایشان را در میدان جنگ رها می کنند و اکثریت جاها هم جنازه هایشان را نیز جا می گذارند و زمانی را برای انها صرف نمی کند ،چرا که می دانند انها برایشان دردسرساز  خواهند شد .و امروزه هم در گروهک پژاک  ،قامپ مخمور پر از افراد زخمی و قطع عضو هستند که در انجا سر گردان هستند .

چندین نمونه از رفتارهای حیله گرانه پ ک ک و پژاک در دخل گروه  چهره واقعی پژاک و پ ک ک را کاملا توصیف می کند
۱-پ ک ک و پژاک  برای متعاقد کردن اعضا و تبعیت از شعار همه برابر هستیم از شیوهای خاصی بهره می برد ، از جمله برنامه های  دست جمعی ،لباسها همرنگ و کفشها یک مدل ، برنامه غذایی ثابت ،واین برابری تنها برای عناصر تازه وارد یک تله است و بعداز گذشت  زمان و پایان دوره آموزشی  معلوم می شود  چه قدر به انها دروغ گفته شده است و امکانات یک کادر قدیمی و یک فرمانده با یک کادر ساده از زمین تا اسمان فرق دارند .
۲- عدم توجه به بهداشت فردی  و متعاقد کردن  اعضاء که زمان کمتری برای بهداشت صرف کنند و بیشتر زمان خود را برای کارهای گروهک اختثاص دهند و  این نوع آموزش سبب می شود به مرور زمان افراد نسبت به بهداشت فردی بی تفاوت شده  و بجای اینکه هفته ای یک بار حمام کنند ماهی یک بار حمام می کنند و ذاتا تمامی عضوها از یک دست لباس بیشتر ندارند و همان لباس را بعداز شستن بلافاصله با تر بودن می پوشند وذاتا حمام کردن بیشتر از بیست دقیقه نیست .
حال اینکه رهبران گروهک ها از بهترین شرایط و از همه امکانات روز استفاده می کنند و مصرف روزانه آنها چندین برابر مصرف کادرها است و دیگر کادرها یا از این بی خبر هستند و یا اینکه نمی توانند اعتراض کنند .مثلا رهبر پزاک حاج احمدی در المان در بهترین شرایط زندگی می کند و کادرها در قندیل دربدترین شرایط زندگی را به سر میبرند
۳- شعار “اصراف نکنید ” در گروه پ ک ک و پژاک مشکلاتی  را به باور  اورده که فقط سلامت عناصر گروه در در تیر راس قرار داده است بعنوان نمونه از آرد تاریخ گذشته و کرمدار استفاده می شود  و می گویند که نباید ارزشهای فرقه را به هدر بدهیم .واینکه مجبور کردن کادرها به خوردن انواع حیوانات از جمله خوک و اسب و روباه شغال …و اگر کسی هم سرپیچی کند و یا اعتراض کند اورا با دیدگاهی خوار و ترسو و نازک تلقی می کنند.