انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

فلسفه ای ایدئولوژیک عملیات های انتحاری در پ ک ک و پژاک

این مقاله توسط یکی از عناصر سابق پژاک که سال های زیادی در فرقه بوده تحریر و به انجمن ارسال شده است.

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : امروزه حملات انتحاری از خطرناک‌ترین اقدامات تخریبی به حساب می‌آید و موجب ترس تمامی دولت‌ها و ملت‌ها شده‌است. دلیل این ترس همگانی دشواری بی‌نظیرکنترل آن است. زیرا فردی که خود را آماده مرگ کرده‌است دیگر ترسی از چیزی به خود راه نمی‌دهد و غیرقابل مهار به نظر می‌رسد.http://bitawan.com/wp-content/uploads/2016/04/%D9%81%D9%84%D8%B3%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88%D9%84%D9%88%DA%98%DB%8C%DA%A9-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%BE-%DA%A9-%DA%A9-%D9%88-%D9%BE%DA%98%D8%A7%DA%A9.jpg

عملیات های انتحاری جزء ماهیت لاینفک گروه های تروریستی بوده و استراتژی امروزی گروه های تروریستی در پیشبرد اهداف سازمانی و فرقه ای محسوب می گردد.
عامل حمله انتحاری دارای هدفی است. وی برای هدف‌اش دست به طراحی برنامه‌ای می‌زند که منجر به مرگ خودش و دیگران می‌شود. اگر مستقل از ارزش‌گذاری و برداشت‌های طرفین ماجرا به این حرکت نگاه کنیم هدف فرد پیش از این‌که بخواهد خود را از بین ببرد و یا به پوچی رسیده باشد، هدفی بزرگ‌تر است که حاضر است خود را برای آن فدا کند.
بیشتر عاملین عملیات های انتحاری از یک فلسفه ای ایدئولوژیک پیروی نموده و در راستای برخی از ارزش های ایدئولوژیک دست به چنین اقدامی می زنند.
بدون شک بیشتر عاملین انتحاری توسط فرقه شست و شویی مغزی شده و برخی افکار منسوخ فرقه ای را در مغز فرد گنجانده اند تا فرد به  مرحله  ی از یقین و باور  برسد تا اقدام به عملیات انتحاری نماید.
پ ک ک و پژاک از فرقه های تروریستی جهان امروزی برمبنای کدام فلسفه ای ایدئولوژیک عملیات های انتحاری انجام می دهد؟

مبنای عملیات های انتحاری پ ک ک و پژاک بیشتر از آنچه که مبنای ایدئولوژیکی داشته باشد بر اساس قوانین سلیقه ای که در مقطعی از زمان و مکان  و با توجه به شرایط موجود فردی را علی رغم میل باطنی و به اجبار به این کار وادر می کنند. البته نا گفته نماند  کسانی در داخل گروه  همیشه در حال انتقال تفکرات  عقیده ای و فرقه ای بر افکار اعضای گروه بوده  و در  تلاش بمنظور آماده سازی اعضاء ، برای انجام این گونه عملیات ها ی تروریستی هستند . ،و لی حول محور عملیات های انتحاری در پ ک ک و پژاک  زور و اجباری بوده که توسط گروه بر فرد تحمیل  و شخص با اراده و میل باطنی خود تن به این کار نمی دهد.

بدون شک عکس های بسیاری از عناصر گروه دیده ایم که صورت هابشان پوشیده و قابل شناسایی نیستند. این اشخاص برای هیچ کسی شناخته شده نیست حتی  این افراد در داخل گروه هم قابل شناسایی نیستند و در محیط های بسته و به خصوصی زندگی می کنند.

این  عناصر با چهره های  پوشیده که هویت واقعی آنان  برای هیچ کسی محرز نمی باشد ،افرادی کم سن وسالی هستند ،  که تازه به عضویت گروه در آمده اند.

پ ک ک و پژاک این افراد را برای عملیات های انتحاری خود در نظر گرفته و آنان را به دور از سایر و در محیط های جداگdeece2cecvecccانه نگهداری می نماید.

پ ک ک و پژاک منکر عملیات های انتحاری بوده و خود را از  عملیات تروریستی  پاک و مبرا می داند، بنابراین ناچار است افرادی را  به این کار بگمارد که هویت آنان کاملا مجهول و برای کسی آشکار نباشد ،حتی  پس انجام عملیات هیچ و نام نشانی از عامل انتحاری که برای فرقه خدمت کرده نمی برد و یا نام وی را  در میان  سایر کشته های خود در جنگ اعلام نمی کند تا خانواده وی خبری از فرزند خود داشته باشند. این رفتار اوج بی رحمی بوده که پ ک ک وپژاک انسانها برای کسب مقام و منزلت بدین شیوه هزینه می کند.

پ ک ک مزدور و جاش دولت بغداد

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: تشدید اختلافات میان بارزانی و پ ک ک هر روز ، رنگ و روی جدید به خود گرفته و با ارائه مطالبی چهره سیاسی یکدیگر را تخریب می کنند.


سایت ها و رسانه های وابسته به بارزانی در چند روز گذشته پ ک ک و گروه های وابسته به آن نظیر YPG را به همکاری اطلاعاتی با گروه تکفیری داعش و همچنین عامل اصلی حضور داعش در مناطق کردنشین عراق و اسارات دختران و زنان کُرد ایزدی متهم کرد .
بارزانی ها مدعی هستند ، برای آزادی دختران و زنان ایزدی دربند اسارت داعش ، مبالغ چشمگیری را پرداخت تا آنان را آزاد نمایند ، ولی ” پ ک ک “و “ی پ ک ” در مسیر آزاد سازی ایزدی ها مانع تراشی ،و پس از آزادی دختران ایزدی از دست داعش ،با شایعه فراکنی آزادی اسیرها را در گرو عملیات های اطلاعاتی و نظامی نیروهای خود اعلام می دارند.
بارزانی ها در راستای تداوم تخریب و جنگ رسانه ای بر علیه پ ک ک ، این فرقه تروریستی را مزدور و جاش دولت بغداد معرفی کرده اند.
سایت خلک از سایت های وابسته به بارزانی در این خصوص اعلام میدارد: نیروهای پ ک ک دختران و زنان ایزدی را به عنوان نیروهای نظامی در اختیار حشدالشعبی و دولت مرکزی عراق قرار می دهد.
بارزانی ها این رفتار پ ک ک را نوعی بی غیرتی خوانده و اعلام می کنند: پ ک ک اگر غیرت داشت دختران و زنان کُرد را بعنوان کنیز و برده در خدمت نیروهای بغداد و حشدالشعبی قرار نمی داد ولی ماهیت مزدوری و جاشی پ ک ک سبب چنین رفتار از سوی پ ک ک شده است.
بارزانی ها عضویت دختران ایزدی در نیروهای مردمی و یا دولت بغداد را نوعی خیانت به مردم کُرد خوانده و پ ک ک را عامل این حرکت از سوی کُردهای ایزدی می داند.
تحلیل گران و سیاستمدران اقلیم کردستان عراق بر این باورند که پ ک ک بدلیل جنگ با ترکیه و عدم مقبولیت و جایگاه مردمی در میان کُردها در آستانه فروپاشی قرار گرفته و شرایط نابسمانی را سپری می نماید ، بنابراین برای رهایی از این بحران دختران ایزدی کُرد را به نیروهای مردمی و دولت عراق اعزام تا از حمایت های آنان برخوردار شوند.


ویرانی مناطق کردنشین در راستای سیاست های پ.ک.ک

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی: با تشکیل حزب کارگران کردستان PKK مناطق کردنشین دست خوش تغییراتی اساسی شده است.

محصول مبازات پ ک ک در ۴۰ سال گذشته آواره گی کُردها و ویرانی شهرها و روستا های کردنشین بوده است.

ویرانی مناطق کردنشین در راستای سیاست های پ.ک.ک

خالی از سکنه شدن مناطق کردنشین در خاورمیانه اسناد و مدارکی محکمی دال بر این موضوع ، کاملا ملموس و مشهود است.
با نگاهی عمیق و بررسی اوضاع موجود در مناطق کردنشین عراق ،سوریه و ترکیه ، نابسمانی و ویرانی در این مناطق را مشاهده می نماییم . مردمان این مناطق خانه خراب و آواره شده اند.
عامل اصلی ویرانی و خرابی های در مناطق کردنشین پ ک ک و شاخه های تروریستی فرقه می باشد و جنگ و خونریزی را در این مناطق بوجود آورده اند.
وجود پ ک ک در مناطق قندیل سبب گردیده تا ۸۰۰ روستای منطقه تخلیه و خالی از سکنه شود،پ ک ک از عمران و آبادانی این روستا ها بطور جدی جلوگیری نموده و به زور و تهدید باغات و زمین های مردم منطقه را تصرف و اشغال کرده است.
بنا به اطلاعات منتشره از زمان آغاز جنگ شهری پ ک ک با دولت ترکیه در شهرهای کردنشین ترکیه بیشتر از ۴۰۰ هزار تن از کُردها خانه و کاشانه ی خود را رها و آواره شده اند.
همچنین وجود پ ک ک در شنگال باعث گردیده تا کُردهای ایزدی به خانه های خود باز نکرده اند ،پ ک ک حتی اجازه فعالیت به ارکان های دولتی و خدماتی را در شنگال ممنوع کرده و این شهر را تحت مدیریت خود اداره می کند
PYD شاخه سوری پ ک ک در مناطق کردنشین سوریه نزدیک به ۱ میلیون نفر از کُردهای سوریه آواره از خانه و زندگی دور کرده است
اکنون سیاست خالی از سکنه کردن مناطق کردنشین در خاورمیانه بر گرفته از افکار و ایدئولوژی چه کسی می باشد؟
آیا عبدالله اوجالان رهبر خود انتصابی پ ک ک چنین ایدئولوژی و سیاستی را تدوین کرده است؟
قتل ۴۸۰۰۰ کُرد ، آواره گی میلیون ها خانواده کُرد و خالی از سکنه شدن ۸۰۰ روستای کردنشین محصول سیاست های پ ک ک در خاورمیانه می باشد
سیاست های پ ک ک کاملا کردستیز بوده و در راستای منافع دولت ها می باشد و با وجود چنین اسناد و مدارکی می توان فرضیه مشهور ی را که اوجالان دست نشانده سازمان اطاعاتی ترکیه می خواند ،یک واقعیت تلقی کرد.

جاش کیست ؟ چرا پژاک این افراد را تهدید به مرگ می کند؟

سرویس بین المل انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : “جاش” لغتی پرکاربرد در میان احزاب تروریستی کُرد بویژه پ ک ک و پژاک است،

جاش کیست ؟ چرا پژاک جاش ها را تهدید به مرگ می کند؟

پژاک جاش را این گونه تعریف می نماید:”کسی که بویی از غیرت کورد بودن نبرده ، آرمان های سرزمین و مردم خود را فراموش میکند و در قبال پول و سمت و زندگی آسوده ملت خود و آرزوهایشان را میفروشد جاش است …”
جاش در هر جناحی که باشد جاش است …

حال چه از کوردهای منگور باشد …

چه رییس قبایلی که به خاطر پول به قاضی محمد پشت کردند باشد …

photo_2002-01-01_00-11-45

پژاک و پ ک ک بر این باور است که جاش ها افرادی خود فروخته هستند که به مردم کُرد خیانت می کنند و سزایی این رفتار آنان مرگ است،بنابراین همیشه در پی ترور این افراد است و همیشه آنان و خانواده های ان را تهدید به مرگ می نماید.
اکنون ببینیم این افراد چه کسانی هستند که پژاک به خون آنان تشنه است؟
این افراد در کشور ما ، ایران اسلامی افرادی هستند متعهد به نظام جمهوری اسلامی و معتمد در میان قبایل کُرد دارای ارزش و احترام بسیار در میان کُردها .این گونه افراد در دفاع از خاک و میهن اسلامی همیشه پیش قدم بوده و اجازه نفوذ و تجاوز دشمن را نداده اند و دوشا به دوش سایر اقوام ایرانی از کشور دفاع کرده اند و می کنند.

از دیدگاه پژاک هر فردی را که در استخدام ادارات و نهاده های دولتی و نظامی باشد خائن به مردم کُرد بوده و بایستی به قتل برسد.
تاکنون هم وطنان کُرد بسیاری به دلیل استخدام در ارکان دولتی توسط پژاک به قتل رسیده اند.
پژاک این گونه افراد را مانعی بزرگ در قبال خود می بیند بنابراین اقدام به حذف فیزیکی این افراد می نماید…
از جمله مشکلاتی را که این افراد برای پ ک ک و پژاک بوجود می آوردند می توان به عضوء گیری گروهک در روستا ها و شهرها اشاره نمود،افراد مومن و متعهد در روستا ها با تشریح سیاست های پژاک و اطلاع رسانی از ماهیت پ ک ک و پژاک خدمات شایانی به خانواده ها و جوانان کُرد می کنند ولی پزاک این رفتار را خیانت به مردم کُرد خوانده و آنان را ترور می نماید، بعنوان نمونه می توان به ملاعظیم مشهور زاده اشاره کرد که پزاک وی را به همین دلیل به شهادت رساند.
پژاک مدعی احقاق حقوق کردهاست ولی هر هم وطن کُردی را که در ادارات دولتی شاغل و بدنبال کسب حلال برای فرزندان خود باشد ترور می کند، این رفتار پژاک با ادعای آنان کاملا در تناقض است.
سران و فرمانده هان پژاک بارها جمهوری اسلامی ایران را متهم به جاش پروی و مزدور سازی محکوم و کسانی را که به نظام جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند تهدید به مرگ می کنند. این رفتار پژاک کاملا مشهود است که این فرقه تروریستی کاملا کردستیز و کشتار کردها را مسیر مبارزاتی خود عنوان می دارد.