انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

همکاری اطلاعاتی «پ ک ک» و «فتح الله گولن»

پلیس ترکیه در بازرسی از منزل دو مظنون متهم به ارتباط با پ.ک.ک در استان ماردین ترکیه، اسناد و مدارک مربوط به فتح الله گولن که در این اسناد مدارکی بر علیه دولت ترکیه و براندازی حاکمیت وقت بود، کشف و ضبط شد.

همکاری اطلاعاتی «پ ک ک» و «فتح الله گولن»

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از آناتولی ، بنا به اعلام استانداری ماردین ترکیه در بازرسی از منزل دو مظنون متهم به ارتباط با گروه تروریستی پ.ک.ک، اسنادی مربوط به گروه تروریستی فتو یافت شده است.

دو فرد مذکور به اتهام به تبلیغات برای گروه تروریستی پ.ک.ک در شبکه های اجتماعی در بازداشت به سر می برند.

در این بازرسی ۵ سی‌دی متعلق به فتح الله گولن و یک سی‌دی حاوی ۳۴ عکس متفاوت، یک قبضه تفنگ ساچمه، ۴۶ موشک تفنگ ساچمه و مدارک و کتاب‌های سازمانی کشف و ضبط شده است.
چندی قبل رئیس کل کنفدارسیون محافظان روستایی بنام ضیاء سوزن در منطقه آنادول ترکیه از اعضای حزب AKP مدعی شد، فتح الله گولن منابع مالی پ ک ک را تامین می کند.

این اسناد یافته شده گمانه زنی ها مبنی بر همکاری پ ک ک و فتح الله گولن بر علیه حزب ا ک پارتی را افزایش داده است ولی دولت ترکیه تلاش می کند ابعاد این موضوع را پنهان نماید.

کاوه عزیزی:«پ ک ک» ۳ تن از کردهای سوریه را در آتش سوزاند

حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) با به آتش کشیدن سه نفر از کردهای هوادار شورای میهنی (ENKS) بر اختلافات موجود شدت بخشید.


کاوه عزیزی:«پ ک ک» ۳ تن از کردهای سوریه را در آتش سوزاند

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از پارتی نیوز:کاوه عزیزی از اعضای شورای میهنی کردستان سوریه موسوم به (ANKS) اظهار نمود:حزب اتحاد دمکزاتیک (PYD) شاخه سوری پ ک ک ۳ تن از هواداران ما را با توسل به زور با عنوان اعزام به خدمت نظام وظیفه برده و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه خیمه ی آنان را به آتش کشیده و آنها در آتش سوخته اند. وی همچنین گفت: پ ی د حتی حاضر نیست جنازه سوخته آنان را تحویل خانواده هایشان بدهد.
اختلافات شورای میهنی کردستان سوریه (ENKS) وابسته به بارزانی و حزب اتحاد دمکراتیک (PYD) شاخه سوری پ ک ک روز به روز افزایش یافته و این دو گروه برای رسیدن به استقلال و حاکمیت در کردستان سوریه از هیچ گونه جنایت غیر انسانی دریغ نمی کنند.
ناگفته نماند عناصر تشکیل دهنده حزب اتحاد دمکراتیک کردهای عراق ،ایران و ترکیه می باشند که پ ک ک با مسلح کردن آنان در این مناطق به فکر تاراج منابع نفتی کردستان سوریه می باشد ولی برعکس شورای میهنی کردستان سوریه یک حزب بومی و مردمی منطقه محسوب می گردد.

گردهمایی ۳۰حزب و گروه کُردی بدون حضور «پژاک»

نماینده حدک به گزارشگر روداو تی و ی گفت پژاک جریان سیاسی غیر ایرانی بوده و با حضور نماینده پ ک ک در این مراسم لزومی نداشت پژاک در گردهمایی احزاب خاورمیانه باشد چرا که پ ک ک و پژاک هر دو یکی هستند.

گردهمایی ۳۰حزب و گروه کُردی بدون حضور «پژاک»


به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از روداو تی وی ، انفجارهای سی ام آذر ماه سالجاری در دفتر قرار گاه مرکزی حدک ،این حزب را بر آن داشت ، با دعوت ۳۰ حزب و سازمان سیاسی از همه احزاب کُردی در خاورمیانه گردهمایی با احزاب کُردی برگزار نماید. . در این گردهمایی حزب منحله دمکرات مثل همیشه با وجود توهمات فراوان جمهوری اسلامی ایران را عامل این عملیات تروریستی خواند و سایر احزاب کُردی در این مراسم عملیات تروریستی را محکوم کرده اند.

حزب منحله دمکرات در این گردهمایی برای تخریب جایگاه جمهوری اسلامی ایران برای همه احزاب و گروه های کُردی در خاورمیانه دعوت نامه ارسال کرده بود ، حتی در این گردهمایی نماینده پ ک ک نیز حضور داشت .

نکته قابل توجه اینکه ، حزب حدک در این گردهمایی برای پژاک و کودار دعوت نامه ارسال نکرده بود. نماینده حدک به گزارشگر روداو تی و ی در مورد عدم ارسال دعوت نامه به پژاک و کودار گفت: پژاک جریان سیاسی غیر ایرانی بوده و با حضور نماینده پ ک ک در این مراسم لزومی نداشت پژاک در گردهمایی احزاب خاورمیانه باشد چرا که پ ک ک و پژاک هر دو یکی هستند.
لازم به ذکر است که با وجود ارسال دعوت نامه به اتحادیه میهنی ،گوران و اسلامی های کردستان عراق و پارت دمکرات (بارزانی) در این مراسم حضور نداشتند.

جدایی «پژاک» از «پ ک ک» شرط احزاب کُردی برای مذاکره

احزاب و گروه های کُردی نظیر کومله ،دمکرات ،پاک و خبات مذاکره و گفتگو با پزاک را مشروط به جدایی این گروه از پ ک ک اعلام کرده اند.

جدایی «پژاک» از «پ ک ک» شرط احزاب کُردی برای مذاکره

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از رودادو، پس از برگزاری گنکره پنجم پژاک و تغییر در شورای رهبری گروه ، عملکرد و استراتژی گروهک به کلی تغییر یافته است. سیامند معینی رئیس مشترک پژاک از همان روزهای آغازین فعالیت خود در سمت رئیس گروهک با ارسال پیام های به احزاب و گروه های کُردی بدنبال مذاکره و ایجاد اتحاد و یکپارچیگی میان احزاب کُردی و اپوزسیون ضد انقلاب است.
سیامند معینی چندی پیش با حضور در دفتر سیاسی حزب کومله و دیدار با عبدالله مهتدی دبیرکل حزب کومله زحمتکشان ایران موضوع اتحاد و یکپارچگی میان احزاب را باردیگر مطرح نمود.
سیامند معینی در سومین مصاحبه ای تلویزیونی بر موضوع مذاکره و گفتگو میان احزاب تاکید کرد.
اکنون همه احزاب و گروه های کُردی با بررسی و نتیجه گیری در خصوص برنامه پژاک مبنی بر گفتگو و مذاکره برای رسیدن به اتحاد میان شروطی را برای پژاک مطرح کرده اند.
احزاب و گروه های کُردی نظیر کومله ،دمکرات ،پاک و خبات مذاکره و گفتگو با پزاک را مشروط به جدایی این گروه از پ ک ک اعلام کرده اند.
احزاب کُردی مدعی هستند، تا زمانی که پژاک زیر سلطه و فرمان پ ک ک است قدرت تصمیم گیری و استقلال نداشته و مجری سیاست های پ ک ک بوده و نمی تواند در کردستان ایران دخالت نماید. احزاب کردی عملکرد و رویکرد پژاک را غیر ایرانی تلقی می کنند و این سیاست را مغایر با مبارزات خود می دانند، بنابراین احزاب با این شرط به مذاکره با پزاک خواهند رفت ،که پژاک با صراحتا اعلام نماید ، وابستگی معنوی و سیاسی به پ ک ک نداشته و جدایی از سیاست و ایدئولوژی پ ک ک است.