انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

تغییرات اساسی در سیاست و ایدئولوژی پژاک / حاجی احمدی :فدارلیزم و تجزیه طلبی به نفع کردها نیست

پژاک برای تشکیل کردستان سال های متمادی جنگ و مبارزه نمود ،اکنون ناکامی های متوالی این گروهک تروریستی و همچنین به منظور جلوگیری از فروپاشی تغییرات اساسی در سیاست های خود نموده و تجزیه طلبی و تشکیل کردستان ر ا به نفع کردها نمی داند .

تغییرات اساسی در سیاست و ایدئولوژی پژاک / حاجی احمدی :فدارلیزم و تجزیه طلبی به نفع کردها نیست

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : مانیفست کردستان بزرگ بر گرفته از افکار کمونیستی عبدالله اوجالان از سیاست های تجزیه طلبانه ای پ ک ک و زیر شاخه های تروریستی بوده و بمنظور رسیدن به این سیاست بیش از ۴۵۰۰۰ نفر کشته و هزاران خانواده ای کُرد را آواره کوه ها و بیابان کرده است.
پژاک شاخه ای ایرانی پ ک ک همسو با سیاست ها و استراتژی تجزیه طلبی از سال ۱۳۸۲مناطق کردنشین ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار داده و منجر به عدم امنیت و آسایش در کردستان ایزان شده است.
اکنون شرایط نابسمان پ ک ک و عدم حمایت های فرقه مادر از پژاک و همچنین شکست های متوالی در عرصه نظامی و سیاسی ، اساسنامه ی پژاک به کلی دگرگون و سیاست های خود را به کلی تغییر داد.
پژاک با توجه به افشای ماهیت واقعی گروهک ، سیستم کودار را تاسیس نموده تا کودار در حوزه ی سیاست فعالیت نماید ولی د کودار هم نتوانست جایگاه مردمی بدست آورد و در عرصه سیاست ناکام ماند.
اکنون پژاک برای جلوگیری از فروپاشی و ایزوله شدن تغییراتی اساسی در سیاست کلان گروهک داده و تجزیه طلبی را به نفع کردها نمی داند.
عبدالرجمن حاجی احمدی سرگرده تروریستی پژاک در مصاحبه تلویزیونی از عجز و ناتوانی پژاک پرده برداشته و از سیاست های کلی فرقه که چندین سال برای دستیابی به آن جنگ کرده یک شب و در ناباوری هواداران عقب نشینی کرد.
حاجی احمدی در این مصاحبه اذعان نمود:”فدارلیزم و تجزیه طلبی راه حل نهایی نیست مشکلات را حل نمی کند بلکه به مشکلات می افزاید.”
وی در ادامه افزودند :”دکتر عبد الرحمن قاسملو رهبر حزب دموکرات کردستان ایران گفته بودند که ما کوردها ایرانی هستیم و اجازه نمی دیم کسی خودش را از ما ایرانی تر بداند.”
پژاک برای تشکیل کردستان بمدت ۱۰ سال جنگ و نا امنی در کردستان ایران به بار آورد اکنون به کلی تغییر رویکرد داده و سخن از ایرانی بودن می زد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.