انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

پاسخ کوبنده نادر قاضی پور به مواضع احمقانه دمیرتاش

نادر قاضی پور در خصوص مواضع احمقانه صلاح الدین دمیرتاش رئیس حزب دمکراتیک خلق واکنش و اعلام داشت :” هرکس به آذربایجان چپ نگاه کند چشمش را در می آوریم”

پاسخ کوبنده نادر قاضی پور به مواضع احمقانه دمیرتاش

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی : حزب دموکراتیک خلق ها (HDP) با دستور عبدالله اوجالان تاسیس یافته و یکی از حزب وابسته به تروریست های پ ک ک محسوب می گردد، این حزب با کسب ارای حد نصاب در انتخابات پارلمانی ترکیه بعنوان حزب چهارم پارلمان مطرح گردید، صلاح الدین دمیرتاش رئیس این حزب وابسته به تروریست های پ ک ک با جولان در عرصه سیاسی ترکیه منجر به آشوب و جنگ در مناطق کردنشین ترکیه شده است. دمیرتاش با برانگیختن احساسات و هیجانات مردم کردستان ترکیه بر علیه دولت حاکم و اردوغان خود را در عرصه بین المل مطرح ساخته ، اخیراً مجله فارین پالسی که هرسال ۱۰۰ نفر از اشخاص تأثیر گذار در مسائل سیاسی و اقتصادی را انتخاب و اسامی آنان را منتشر می نماید امسال نام صلاح الدین دمیرتاش را در لیست خود کنجانده است.
اکنون صلاح الدین دمیرتاش با تاثیر پذیری از شرایط موجود در اظهاراتی سخفیانه در واشیگتن از سیاست خود مبتنی بر تشکیل کشور کُرد از مهاباد تا قامشلو پرده برداشت. هر چند مواضع ادعایی دمیرتاش در واشگتن می توان خودنمایی و یا پاچه خواری مقامات امریکایی باشد ولی نماینده مردم شهرستان ارومیه نادر قاضی پور پاسخ این ادعایی احمقانه دمیرتاش را داد.
نادر قاضی پور در گفت گو با ندای ارومیه در واکنش به اظهارات اخیر دمیرتاش درباره تشکیل کشور کرد از مهاباد تا سوریه گفت: هر کس که به آذربایجان چپ نگاه کند چشمش را در می آوریم، اینجا آذربایجان است.
نماینده مردم ارومیه، دمیرتاش را یک مهره ناچیز و عروسک خیمه بازی نامید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.