انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم
انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان آذربایجان غربی

اطلاع رسانی از آسیب های ناشی از تروریسم

بارزانی:«پ ک ک» نمی تواند مانع پیشروی پیشمرگ ها در شنگال شود.

مسعود بارزانی با اعلام مواضع خود در درگیری اخیر شنگال با پ ک ک اعلام داشت : پ ک ک اجازه دخالت در امور اقلیم کردستان را ندارد و نمی تواند مانع تحرکات و پیشروی پیشمرگ های روژ شود.بارزانی:«پ ک ک» نمی تواند مانع پیشروی پیشمرگ ها در شنگال شود.

به گزارش انجمن بی تاوان به نقل از پارتی نیوز ،امید صباح، سخنگوی رسمی ریاست اقلیم کردستان عراق مواضع مسعود بارزانی را دربارە اتفاقات روی دادە در شنگال را چنین اعلام کرد، مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در بارە اتفاقات روز جمعە ١٣ اسفندماه، کە در شهرک (خانەسور) واقع در اطراف شگال روی داد، نگران بودە و دربارە این اتفاقات رهنمودهای لازم را بە طرف‌های مرتبط و وزارت پیشمرگە نمودە تا وضعیت پیش آمدە را کنترل و اجازە ندهند کە این تنش‌ها گسترش یابد.

مسعود بارزانی نیز اظهار داشت :با این وجود، باید همە جریانات واقف باشند کە در اقلیم کردستان تنها نهادهای حکومتی مسئول ادارە اقلیم می‌باشند و هیچ جریان دیگری نظیر پ ک ک اجازە دخالت در امور اقلیم کردستان را ندارد و نمی‌تواند مانع تحرکات و پیشروی های نیروهای پیشمرگە روژ در شنگال باشد.

جنگ میان بارزانی و پ ک ک پس از چند ساعت به حال تعلیق در آمده ولی با اظهارات دو طرف احتمال می رود جنگ دوباره از سر گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.